شناسه خبر : 102227
چهارشنبه 04 مرداد 1402 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با‌ جنگ روایت‌ها به میدان آمده‌اند

توطئه‌های دشمن علیه ایران از زبان رئیس ‌حفاظت اطلاعات سپاه

فاش نیوز - رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با برشمردن توطئه‌های دشمن علیه ایران گفت: دشمن زمانی که دید در جنگ سخت و نیمه‌سخت با شکست مواجه شده‌است توان خود را برای جنگ روایت‌ها، جنگ شناختی و جنگ روانی به‌کار گرفت.

توطئه‌های دشمن علیه ایران از زبان رئیس ‌حفاظت اطلاعات سپاه/ با‌ جنگ روایت‌ها به میدان آمده‌اند

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با برشمردن توطئه‌های دشمن علیه ایران گفت: دشمن زمانی که دید در جنگ سخت و نیمه‌سخت با شکست مواجه شده‌است توان خود را برای جنگ روایت‌ها، جنگ شناختی و جنگ روانی به‌کار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردارمجید خادمی شامگاه سه‌شنبه در نخستین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی لرستان با اشاره به برخی از برکات شهدا اظهار داشت: ما هرچه داریم از شهداست، شهدا با تاسی از اباعبدالله (ع) از همه دارایی خود گذشتند تا انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی پایدار بماند.

وی با بیان اینکه برکات شهدا برکات قابل توجهی است که زمان‌های متعددی برای برشماری‌ آن‌ها نیاز است، افزود: بیمه‌کردن انقلاب اسلامی و دفاع غیر محافظه‌‌کارانه از انقلاب از جمله این برکات است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه عنوان کرد: تقدیم شهدا همواره تا امروز برای دفاع از انقلاب اسلامی است تا حرکت پیش‌رونده و نوشونده انقلاب روزبه‌روز نور خود را منعکس کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کهن می‌شود اما کهنه نخواهد شد، بیان کرد: شهدا برای اینکه بتوانند مراحل انقلاب را یکی پس از دیگری پشت‌سر بگذارند و بیمه کنند از هستی خود گذشتند.

خادمی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری پیروزی انقلاب، استقرار نظام اسلامی، اسلامی‌شدن نظام اداری و اداره کشور، اسلامی‌شدن جامعه و جهانی‌شدن اسلام پنج گام انقلاب اسلامی را شکل می‌دهد.

رئیس حفاظت اطلاعات سپاه کشور با بیان اینکه ما شاهد هستیم که دشمن به‌دلیل نبود رهبری بانفوذ و نیروهای باروحیه چه آسیبی در ممالک اسلامی به‌وجود آورد، ابراز کرد: جان‌فشانی شهدا مانع دست‌درازی به تمامیت ارضی کشور شده‌است.

ایجاد پایه‌های ارتش جهان اسلام

خادمی با اشاره به اینکه ما هنوز تا رسیدن به قله فاصله داریم به برکات شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا تجسم توکل‌کردن و برهم‌زننده تمام الگوهای غربی هستند و آنان موجب بروز و ظهور نوآوری‌ها، ابتکارات، خوداتکایی و تحول در صنعت دفاعی و علمی کشور شدند.

وی با بیان اینکه شهدا موجب عزت، سربلندی و باعث ایجاد پایه‌های ارتش جهان اسلام شدند، افزود: مقام معظم رهبری بر تشکیل جبهه‌های مقاومت و ارتش مقاومت در جهان اسلام تأکید داشتند و سردار شهید قاسم سلیمانیپایه‌های ارتش جهان اسلام را مانند فاطمیون، زینبیون، حشدالشعبی، حیدریون و انصارالله ایجاد کرد.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه جوانان را باید از اقدامات جبهه مقاومت آگاه کرد، عنوان کرد: یکی از دستاوردهای برگزاری کنگره‌های شهدا این است که آثار و برکات دفاع مقدس را سینه‌به‌سینه به جامعه منتقل کنیم.

ویبا بیان اینکه شهدا قواعد حاکم بر متون آموزشی را برهم زدند و موجب بروز ظهور نوآوری‌ها شدند به عملیات والفجر 8 اشاره و بیان کرد: رودخانه اروندرود تا قبل از این عملیات با عمق بیش از 20 متر یک مانع غیرقابل عبور بود، اما دنیا پس از این عملیات متحیر شد.

خادمی با تأکید به اینکه شاهد ایجاد پایه‌های ارتش جهان اسلام هستیم و طبیعی است که دشمن به وحشت بیفتد، گفت: دشمن می‌داند در میادین مختلف علی‌رغم هزینه‌های سنگین عقب افتاده‌است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با اشاره به لزوم آشنایی جامعه با برکات و افتخارات شهدا ابراز کرد: اندیشمندان، مورخان، نویسندگان و اهالی قلم قلم‌هایشان را فعال کنند و به جامعه هشدار دهند و جامعه را از برکات شهدا آگاه کنند.

مقابله با جنگ شناختی دشمن

خادمی اظهار داشت: دشمن اعتراف کرده‌ با اینکه 7000 میلیارد دلار در منطقه هزینه کرد، اما آمریکا شبانه از افغانستان فرار کرد و وحشت دشمنان از دستاوردهای انقلاب ادامه دارد.

وی با تأکید به اینکه تفاوت ماهوی در مکتب باعث پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه شده‌است، افزود: شهید حججی با اینکه می‌دانست سرش را از تن جدا می‌کنند، اما سربلند گام برمی‌داشت.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه عنوان کرد: دشمن زمانی که دید در جنگ سخت و نیمه‌سخت با شکست مواجه شده‌است توان خود را برای جنگ روایت‌ها، جنگ شناختی و جنگ روانی به‌کار گرفت.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما امروز درگیر جنگ شناختی است، بیان کرد: این به‌معنای این نیست که جنگ سخت و نیمه‌سخت را مدنظر قرار نخواهیم  داد؛ ما پرقدرت در بالابردن توان نظامی و دفاعی خود حرکت می‌کنیم و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

خادمی گفت: دشمن در جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس و در جنگ نیمه‌سخت نه‌تنها نتیجه نگرفت بلکه باعث گسترش استراتژیک ما تا دورترین مناطق جهان شده‌است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه ابراز کرد: خاک کشور را در گذشته در قراردادهای مختلفی مانند ترکمنچای و گلستان به دشمن تقدیم می‌کردند، اما ذره‌ای از خاک ایران تاکنون جدا نشده‌ و جوانان باید این مهم را بدانند.

سلاح امروز ما قلم و زبان است

خادمی اظهار داشت: اگر در دوران دفاع مقدس با توپ و هواپیما و سلاح مقابله می‌کردیم و در جنگ نیمه‌سخت مقابله ما با طرح‌های حفاظتی مختلف بود، سلاح ما امروز در مقابله با جنگ شناختی فکر، ذکر، قلم و زبان است.

وی با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین در مقابل هجمه‌های دشمن افزود: همه اندیشمندان، استادان دانشگاه، معلمان و نویسندگان باید این چارچوب را بدانند، زیرا ضرورت جهاد تبیین در مقابل هجمه‌های حمله به ایمان، امید، اعتماد و آگاهی عنوان شده‌است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد جوان و جامعه ما در ناآگاهی و بی‌اطلاعی از وضعیت کشور قرار بگیرد، عنوان کرد: حیطه اطلاع‌رسانی دشمن گسترده‌تر شده‌است؛ تبیین‌کننده باید بتوانند حقایق را برای جامعه مخاطب باز کند و نسبت به عوامل امیدبخش مسلط باشد.

وی جهاد تبیین را استخراج حقیقت از دل واقعیت تعریف و بیان کرد: دشمن مدعی است جامعه امروز به‌دنبال کشف حقیقت نیست بلکه جامعه امروز متناسب با علاقه و باورهای خود مطالب را منتشر می‌کند.

خادمی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته گفت: بیش از 90 درصد سال گذشته ناآگاهانه به میدان اغتشاشات آمدند و بیش از 60 شهید و بیش از 7 هزارمجروح را تقدیم کردیم.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه ابراز کرد: ما در بحبوحه بحران سال گذشته راهیان پیشرفت را راه‌اندازی کردیم و بیش از هزار نفر از جوانانی که روبه‌روی ما شعار می‌دادند را با هواپیما به جاهای مختلف اعزام کردیم و توانمندی‌های کشور را به آنان نشان دادیم تا از نزدیک با فتنه‎‌های دشمن و اقتدار انقلاب مواجه شوند و آن‌ها پس از این اقدام متحول شدند.

ضرورت معرفی عوامل امیدبخش

خادمی بر لزوم اعتمادآفرینی در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: سیاه‌نمایی کار دشمن است و می‌خواهد که توان انقلاب را نادیده بگیرد؛ ما باید در راستای جهاد تبیین حرکت کنیم و عوامل امیدبخش را نیز در جامعه معرفی کنیم.

وی به چالش‌های دشمنان در برابر انقلاب اشاره کرد و افزود: در عرصه‌های مختلف به دشمن فشار وارد شده‌است، زیرا دشمن به توان مادی تکیه دارد، اما ما اتکال به خداوند داریم و راه شهدا را باید ادامه دهیم.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه عنوان کرد: ما تردید نداریم که پیروزی از آن ماست و نباید در راه خود دچار سستی شویم؛ ما باید از تمام خود و جان خود مایه بگذاریم.

اینستاگرام
ازجان مایه بزاریم چرا خودت ازجان مایه نمیزارید ففط سرباز یابسیجی را راهیه جنک میکنید تا خانواده ایی را گرفتاروفرزندی رایتیم کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi