شناسه خبر : 102238
چهارشنبه 04 مرداد 1402 , 14:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خشم بی‌بی‌سی از وحدت اقوام ایرانی با حمله به حسینیه معلی!

مداح اهل بیت "مهدی رسولی" که خود فرزند شهید و آذری زبان است و در این برنامه بسیار قوی و موثر ظاهر شده، ترک زبان ها و به خصوص اردبیلی ها را ستون اصلی خیمه ایران اسلامی عنوان و خطاب به ...

فاش نیوز - بنگاه لجن پراکنی بی‌بی‌سی فارسی در واکنش به حضور پرشور مردم عزادار ایران اسلامی در مراسم دهه محرم، خشم و نارضایتی خود را از حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله در عزاداری ها را بر سر برنامه پرطرفدار «حسینیه معلی» خالی کرد.

 دستگاه لجن پراکنی بی بی سی فارسی در اظهار نظری عجولانه در برنامه خبری خود سعی در القای این موضوع به مخاطب را داشت که محرم امسال با سال های گذشته متفاوت است و جمهوری اسلامی به عنوان یک فرصت در راستای منافع خود از آن استفاده می کند.

 به زعم این بنگاه وابسته به صهییونیسم جهانی، محرم امسال با سال های گذشته متفاوت است. حال چرا دست اندرکاران این رسانه استعمار پیر از حضور پرشور محبان آل بیت عصمت و طهارت در عزاداری های محرم خشمگین و عصبانی‌ست؟ زیرا مردم ولایت مدار ایران اسلامی با وجود تبلیغ علیه اسلام و قرآن و آئین انقلابی عزاداری دهه محرم، که به خیال خود کمپین ها و فراخوان هایی هم علیه آن به راه انداخته اند، همانند سال های گذشته و بلکه پرشورتر و باشکوه‌تر از سال های قبل در مراسم و عزاداری ابا عبدالله الحسین حضور می یابند و در این میان صدا و سیما نیز برنامه های بسیار جذاب و متنوعی را تدارک دیده است.

مجری دستگاه لحن پراکنی بی‌بی‌سی فارسی در ادامه با نادیده گرفتن این که انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با نهضت عاشورا عجین گردیده، این طور نتیجه می گیرد که "در جمهوری اسلامی سال هاست عزاداری های محرم و راهپیمایی اربعین دیگر فقط عزاداری نیست و حکومت از محرم به عنوان یک فرصت برای خود استفاده می کند و تریبونی برای اظهار نظرهای سیاسی و خط و نشان کشیدن برای دوست و دشمن است".

اما آنچه باعث سوزش بی‌بی‌سی در مراسمات محرم امسال شده است وحدت و همبستگی و حضور پر شور اقوام مختلف ایرانی و تاکید بر این موضوع که "عشق به حسین ما را در کنار هم جمع می کند" است.

 این موضع باعث خشم نوکران روباه پیر -که از قدیم الایام برای تجزیه کشورمان نقشه های فراوانی کشیده اند و می کشند، شده است- به طوری که مجری بی‌بی‌سی در این برنامه نتوانست خشم و بغض خود را از این موضوع پنهان کند و با اشاره به برنامه تلویزیونی "حسینیه معلی" اقدام به اعمال نظر و برداشت های خصمانه خود کرد.

 برنامه حسینیه معلی که در عمر کوتاه دو ساله خود با سه برنامه بسیار خوش درخشیده و در محرم امسال به یمن نوآوری و گستره کار خود، محبوبیت دو چندانی کسب کرده است، در یکی از برنامه های اخیر خود به تمجید از حضور پر شور آذری ها در عزاداری دهه‌ی محرم و حمایت قاطع آنان از نظام و انقلاب و اتحاد اقوام در حفظ تمامیت ارضی پرداخته است.

 مداح اهل بیت "مهدی رسولی" که خود فرزند شهید و آذری زبان است و در این برنامه بسیار قوی و موثر ظاهر شده، ترک زبان ها و به خصوص اردبیلی ها را ستون اصلی خیمه ایران اسلامی عنوان و خطاب به جمعیت عزادار آذری می گوید: "آذری ها، ترک ها، اردبیلی، تبریزی و مخصوصا این اردبیلی ها... اصلن ایران با همین اردبیلی ها ایران شده است... ایران را شاه اسماعیل صفوی ایران کرده است... این حرف جدی است، می خواهند ما را از ایران جدا کنند... ولی سر که از بدن جدا نمی شود!

 مداح آذری زبان حسینیه معلی ادامه می دهد: "ما آقا مهدی باکری را داریم، همه افتخار ما آذری ها این است که پای انقلاب ایستاده ایم".

همین بیانات و حضور موثر، قوی و روشنگر وی در این برنامه نیز باعث شده است حمله به او بهانه عقده‌گشایی بی‌بی‌سی علیه برنامه حسینیه معلی گردد.

معرفی

http://fashnews.ir/fa/news-details/102236/%D8%AE%D8%B4%D9%85-%D8%A8%DB%8C%E2%80%8C%D8%A8%DB%8C%E2%80%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D9%84%DB%8C%7C%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85/

اینستاگرام
سلام و عرض ادب خدمت خانواده شهدا و مخصوصاً دراین روز عزیز روز تاسوعا به جانبازان عزیز کشورم .......ای کاشک مسئولین ما هم ولایت مداری رو از صاحب امروز قمربنی هاشم یاد بگیرن و اینقدر با تکبر برخورد نکننن..... حضرت آقا بارها فرمودندکه اگر کاری از دستتون بر نمیاد لااقل گشاده رو باشید ...کدوم از مسئولین ما بازوی گشاده واز نه دل با مردم برخورد میکنن .....آقای قاضی زاده وآقایون معاون ایشون کمی ولایت مدار باشید کمی به بیانات آقا گوش بدید و اینقدر با رفتار منفعلی که دارید ضربه به این نظام وارد نکنید این نظام حاصل خون هزاران شهید هستش .....
انگلیس و ملکه لعنتی اش...
و پادشاه همجنس بازش...
و صهیونیست های حباب...
و در مجموع،،، دشمنان اسلام...
خیلی غلط می‌کنند.
که بخوان به اسلام خدشه ای وارد کنند.
اسلام، شکست ناپذیر است.
و دشمن شکن...
همراهان دشمن هم بدانند که فنا شدنی هستند...
بنده دیپلم خانواده شهدا وجانباز درخاست استخدامی سرایداری در مدارس را دارم خواهشمندم رسیدگی نمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi