شناسه خبر : 102264
یکشنبه 08 مرداد 1402 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ریم‌الریاشی: می‌روم تا از یهود و حاکمان سازشکار سرزمینم انتقام بگیرم

وصیت‌‌شهدا | ریم‌الریاشی: می‌روم تا از یهود و حاکمان سازشکار سرزمینم انتقام بگیرم+ فیلم

فاش نیوز - من، این عملیات را به صورت مشترک با برادرانم، برای جلب رضایت خداوند انجام می‌دهم و برای انتقام کشیدن از یهود و برای پاک کردن مقداری از ننگی که به واسطه اعمال حاکم سازش کار بر پیشانی این امت نقش بسته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم،  ریم صالح الریاشی اولین زنی نبود که دست به عملیات شهادت طلبانه می‌زند اما چیزی که سال 2004 این بانوی 22 ساله را چون نگین در میان شش زن پیش از خود بیشتر می‌درخشاند این بود که او دلبستگی و عشقی فراتر از زنان دیگر استشهادی در دنیا داشت و آن وجود دو فرزند بود که از جان عزیز ترشان می‌داشت. عشق به آتیه این دو عزیزش و همه کودکان فلسطین ریم را برای این تصمیم سخت مصمم کرد تا جایی که به بهترین نحو عملیاتش را انجام داد و کاری کرد که صهیونیست‌ها هیچ‌گاه نام او را فراموش نخواهند کرد.

بسم ا.. الرحمن الرحیم

من شهادت طلب « ریم صالح الریاشی» فرزند یگانهای شهید عز الدین قسام ، این عملیات را به صورت مشترک با برادرانم در یگانهای شهدای الاقصی برای جلب رضایت خداوند عزوجل به انجام می رسانم برای انتقام کشیدن از یهود این دشمن بشریت و کسانی که در سرزمینم فساد می کنند در رفح و نابلس و رام الله و جنین و باقی شهرهای سرزمین عزیزم و برای پاک کردن مقداری از ننگی که به واسطه اعمال حاکم سازش کار بر پیشانی این امت نقش بسته است.

وصیت‌ شهدا | شهید مسلم خیزاب: من تشنه نابودی صهیونیست‌ها هستم

مردم قهرمانم!

به محض اینکه آنها به ما ضربه ای بزنند ما نیز انتقام خواهیم گرفت و آتش این خونخواهی شعله ور خواهد ماند و هر روز برافروخته تر خواهد شد تا آنجا که دشمن را بسوزاند و پرچم توحید را بر گستره سرزمین عزیزمان و بر مناره مسجد الاقصی مبارک برافراشته سازد و از شما برای موفقیت و پایداری خود طلب دعا می کنم. دیگر اینکه از خدای عزوجل می خواهم این عمل مرا خالصاً برای ذات کریم خویش قرار دهد و آن را واسطه ذلت یهود و آرامش دلهای مومنین قرار دهد« و هوالولی ذالک و القادر علیه »

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi