شناسه خبر : 102345
سه شنبه 10 مرداد 1402 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستند شهید آرمان علی‌وردی امروز از تلویزیون پخش می‌شود

فاش نیوز - مستند «رقص خون» به کارگردانی امیر نیک‌زاد و تهیه‌کنندگی سیاوش مختاری برای اولین‌بار امروز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ساعت ۱۷:۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این مستند گزارشی که با حمایت مرکز مستند سوره ساخته شده است، برای روشن شدن حقیقت ماجرای شهادت آرمان علی‌وردی در گفتگو با اعضای خانواده، دوستان و افرادی که شاهد عینی این اتفاق تلخ بودند، تهیه شده است. همچنین این اثر نگاهی به زندگی شخصی این طلبه ۲۱ ساله دارد.

آرمان علی‌وردی بسیجی یگان امنیتی امام رضا (ع)، ساکن محله شهران تهران بود که در ماموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ حضور داشت. وی روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده و بعد از چند ساعت در حالی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، توسط بسیجیان به بیمارستان بقیهًْ‌الله منتقل شد، اما به دلیل شدت خون‌ریزی و جراحات وارده روز جمعه ۶ آبان به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi