شناسه خبر : 102355
سه شنبه 10 مرداد 1402 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتشار فراخوان بیست و پنجمین کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت در خوزستان

فاش نیوز - سردار مرادحاجتی گفت: فراخوان بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در دو بخش‌ دفاع مقدس و مقاومت ویژه شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و اهالی شعر و ادب استان منتشر شده و منتظر استقبال هنرمندان جوان خوزستان از این رویداد هستیم.

کد خبر: ۶۰۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ - 01August 2023
 

انتشار فراخوان بیست و پنجمین کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت در خوزستانسردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز به اهمیت هنر در انتقال فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: فراخوان بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در دو بخش‌ دفاع مقدس و مقاومت ویژه شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و اهالی شعر و ادب استان منتشر شده و منتظر استقبال هنرمندان جوان خوزستان از این رویداد هستیم.

وی با بیان اینکه شعر، هنر بیان احساسات است، افزود: شعر دفاع مقدس، ولایت محوری و جهاد تبیین با محتوای پرچم، ایمان و امید، ایران قوی، هویت ملی، محرومیت زدایی، حرکت‌های جهادی در این کنگره مدنظر قرار گرفته تا شاعران عزیز استان با عنایت به موضوعات مطرح شده بتوانند آثار خود را ارسال کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: شعر دفاع مقدس با پیوست شهدای مدافع امنیت، جنگ نرم، کودک و نوجوان، نقش زنان، مضامین عاشورایی، روحانیون شهید، طنز در شعر دفاع مقدس و سرود و ترانه از دیگر محور‌های بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در خوزستان است.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت می‌توانند آثار خود را تا پایان شهریور ماه سال جاری به آدرس دبیرخانه استانی کنگره واقع در اهواز، 24 متری، جنب کلانتری 13، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی از طریق فضای مجازی باید از طریق پیام رسان های داخلی ارسال شود، تصریح کرد: شماره  09309167909 در فضای مجازی آماده دریافت آثار شرکت کنندگان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: آثار ارسالی شاعران عزیز استان پس از مرحله استانی و تجلیل از نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه خواهند یافت لذا انتظار داریم که اهالی شعر و ادب پایتخت دفاع مقدس آثار کمی و کیفی خود را به این کنگره ارسال کنند تا انشالله خروجی آثار مطلوب دریافتی را در قالب کتاب نیز عرضه کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi