شناسه خبر : 102365
سه شنبه 10 مرداد 1402 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید «سرهادی» از بنیان‌گذاران اتحادیه‌های انجمن اسلامی استان همدان بود

فاش نیوز - «سرهادی» با بیان اینکه کار رسانه‌ای برادرم از اتحادیه‌های انجمن اسلامی و زمان مدرسه آغاز شد، گفت: شهید «حسن سرهادی» از جمله افراد بنیان گذار اتحادیه‌های انجمن اسلامی استان همدان بود.

کد خبر: ۶۰۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ - 31July 2023
 

شهید «سرهادی» از بنیان‌گذاران اتحادیه‌های انجمن اسلامی استان همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، در راستای دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان جمعی از خبرنگاران استان همدان با خانواده شهدای رسانه از جمله خانواده شهید «حسن سرهادی»، شهیدان «حسن و علی اصغر مرادیان» و شهید «احسان الله تقی پور فرد» دیدار کردند.

«طاهره سرهادی» خواهر شهید حسن سرهادی دراین دیدارها با اشاره به اینکه خبر شهادت برادرم روز سوم عاشورا در حالی که در منزل ما مجلس روضه در حال برگزاری بود به ما اعلام شد، اظهار داشت: بعد از 25 روز خبر قطعی شهادت برادرم به ما اعلام شد.

وی با بیان اینکه شهید در جزیره مجنون و در حالی که 24 روز در آب قرار داشت؛ به شهادت رسید، گفت: برادرم چهره زیبا و چشمانی سبز رنگ داشت؛ وقتی پیکر او بازگشت؛ دیدم که ماهی‌ها نصف صورت او را از بین برده بودند که ناراحتی دیدن این صحنه باعث سکته مغزی برای من شد و عوارض آن هنوز هم با من همراه است.

خواهرشهید سرهادی با اشاره به اینکه اولین گروهی که به حزب‌الله لبنان آموزش دادند همدانی‌ها بودند، افزود: برادرم از جمله این افراد بود که در لبنان حضور داشت و با توجه به تحصیل در حوزه علمیه در آنجا امام جماعت دیگر رزمندگان همدانی بود.

وی با بیان اینکه از جمله خصوصیات اخلاقی بارز او خوش اخلاقی بود، افزود: او دارای شخصیت چند بعدی بود؛ او علاوه بر اینکه ورزشکار حرفه‌ای بود فعال سیاسی و فرهنگی نیز بود.

سرهادی در ادامه در توضیح این موضوع که کار رسانه‌ای او از اتحادیه‌های انجمن اسلامی و زمان مدرسه آغاز شد، عنوان کرد: شهید حسن سرهادی از جمله افراد بنیان گذار اتحادیه‌های انجمن اسلامی استان همدان بود.

وی با تاکید بر اینکه شهیداز شاگردان استاد «محمدرحیم مسکین» بود، افزود: ایشان فردی خوش ذوق و اهل قلم بودند و از مسئولین گزینش دانشگاه بوعلی سینا همدان بود، که از جمله آثار او در نشریه ایثار و نشریه‌ای در واحد اطلاعات و عملیات بوده که در آن دوران منتشر شده است.

خواهرشهید سرهادی با اشاره به اینکه شهید علی چیت ساز برادرم را برای حضور در جبهه گلچین می‌کند، متذکر شد: با توجه به این انتخاب او مسئول تبلیغات واحد انتخاب می‌کنند. فیلم‌هایی از شهدا و فعالیت شان در جبهه توسط برادرم ضبط شده است که هم اکنون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi