شناسه خبر : 102433
شنبه 14 مرداد 1402 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ختم سوره مؤمنون به نیابت از شهدا در پویش «وارثان بهشت»

فاش نیوز - پویش ملّی «وارثان بهشت، ختم سوره مبارکه مؤمنون به نیابت از شهدا» برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش ملّی تا 6 شهریور 1402 مهلت دارند.

ختم سوره مؤمنون به نیابت از شهدا در پویش «وارثان بهشت»

به گزارش خبرگزاری فارس، پویش ملّی «وارثارن بهشت؛ ختم سوره مبارکه مؤمنون به نیابت از شهدا» به کوشش معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم «پویش وارثارن بهشت» در سایت نوید شاهد، در این پویش ملّی شرکت کنند. همچنین امکان شرکت در پویش وارثان بهشت با ارسال مشخصات کامل شامل «نام، نام خانوادگی، شماره تماس، کد ملّی، نسبت ایثارگری، تعداد تلاوت و نام شهیدی که به نیابت از او ختم سوره مبارکه مؤمنون انجام می‌شود» به نشانی PooyeshQuran۱۴۰۲@ در پیام‌رسان ایتا نیز وجود دارد.

شرکت‌کنندگان تا ۸ شهریور ۱۴۰۲ مهلت دارند نسبت به تکمیل فرم پویش اقدام یا در پیام‌رسان ایتا مشخصات خود را ارسال کنند.

در پایان، از سوی معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به ۷۲ نفر از برگزیدگان به قید قرعه، کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات (پیاده‌روی اربعین) تعلق می‌گیرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi