شناسه خبر : 102436
شنبه 14 مرداد 1402 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه مسئولان بنیاد

یادداشت جالب رئیس تشکل‌های ایثارگری از دیدارش با معاون اول رئیس جمهور

این که جانبازان با وجود مسئولان بنیاد، خصوصا رئیس بخش بهداشت و درمان که از زمان انتصابش مفقودالاثر گردیده است، ناچارند مشکلات جزئی و پیش پا افتاده خود مثل کیسه و سوند را نیز با معاون اول رئیس جمهور درمیان بگذارند، جای تأمل و تأسف...

فاش نیوز - با وجود بنیاد و مسئول بهداشت و درمان آن، رئیس شبکه ملی ایثارگران ناچار شد حتی مشکلات جزئی ایثارگران را نیز در نماز جمعه با معاون اول رئیس جمهور درمیان بگذارد!

در حالی که مسئولان سازمان بنیاد شهید از تعامل با ایثارگران سر باز می زنند، رئیس شبکه ملی ایثارگران مشکلات ایثارگران را در نماز جمعه با دکتر مخبر، معاون اول رئیس جمهور درمیان گذاشت.

جانباز حسین اسرافیلی، از فعالان حوزه ایثارگری و رئیس شبکه ملی ایثارگران یادداشتی در خصوص دیدار و گفت و گویش با معاون اول رئیس جمهور در حاشیه نماز جمعه نوشته است که در نوع خود بسیار قابل تأمل است.

این که جانبازان با وجود مسئولان بنیاد، خصوصا رئیس بخش بهداشت و درمان که از زمان انتصابش مفقودالاثر گردیده است، ناچارند مشکلات جزئی و پیش پا افتاده خود مثل کیسه و سوند را نیز با معاون اول رئیس جمهور درمیان بگذارند، جای تأمل و تأسف دارد!

با هم این یادداشت را می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم
 من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
 امروز جمعه سیزدهم مرداد در حاشیه برگزاری نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه با آقای دکتر مخبر معاون اول محترم رئیس جمهور دیدار و گفتگوی کوتاهی داشتم.
بعنوان رییس شبکه ملی ایثارگران و مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی مراتب تشکر و قدردانی جانبازان ۵۰/. به بالا را در خصوص بخشودگی ۱۰۰درصد سود بازرگانی برای خودرو جانبازان توسط آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محترم، آقای دکتر مخبر و هیئت دولت را اعلام داشتم،آقای دکتر مخبر اعلام فرمودند در هیئت دولت نیم ساعت از طرح خودروی جانبازان دفاع کردم.
درخواست داشتم نسبت به بخشودگی عوارض گمرکی و آیین نامه اجرایی توجه ویژه اعمال گردد.
  پس از اتمام نماز نیز در خصوص مشکلات ایثارگران در بنیاد شهید، از جمله موضوع سلامت ایثارگران و همچنین لوازم بهداشتی مصرفی و درمانی جانبازان نخاعی، به ایشان گزارش داده شد و هم‌زمان «کیسه و سوند را که همراه داشتم نشان دادم و عرض شد بنیاد به عنوان نمونه در تهیه این لوازم، خیلی ضروری و حیاتی نیز عاجز است» ایشان فرمودند: مسائل را دنبال می‌کنند، قرار شد بنده مکاتبه کنم و از دفتر ایشان مسائل را پیگیری کنم.
ارادتمند
حسین اسرافیلی ۱۴۰۲/۵/۱۳

اینستاگرام
انشالله پیکر با وجود معاونت جدید بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هر چه سریع تر با گل و گلاب به میز و صندلی صدارتشان پیوند خورده تا ایثارگران از نعمات مدیریتی ایشان بهره مند گردند . در ضمن یک مژدگانی تپل و شتیل به حامل خبر خوش تعلق خواهد گرفت.
سلام..فاش نیوز محترم،چرا کسی بفکرجانبازان زیر25درصدمعیشت بگیرنیست؟؟ماه گذشته کمک معیشت این قشرجوری دیگرواریزشدوکمترازماههای قبل واریزشدوکسی هم نگفت چرا؟؟سامانه خدمات الکترونیک بنیادهنوزقطع میباشدوکسی نگفت چراقطع هست....ماتاکی بایدبااسترس زندگی کنیم؟؟آیامالایق آرامش نیستیم؟؟چراکسی جواب نمی‌دهد که چرانمیتوانیم بیمه واریزکنیم؟؟همش دراسترس قطع شدن کمک معیشت بسرمیبریم..فکری به حال ماکنیدبااین گرانیهای سرسام آور..اگروضعیت مااینجوری باشد،ادامه زندگی برای ما امکان پذیرنیست
با سلام به مسولان دلسوز انقلابی و زحمتکش در باره آقای قاضی زاده شهر من آمد آن زمان یک نامه با ایشان دادم کمک مالی به من و خانواده چون همسرم در یک ثانیه چهل درصد سوخته بودن و بیمارستان درمانش نمی توانست بکند دکتر محلی در خرم.آباد لرستان بودن که به اسم پرکار که در ایران از نظر درمان سوختگی حرف اول می زنه پیش این دکتر محلی می رفتم خدا را شکر خوب شده اما رئیس بنیاد گفته بود بیمه پولش می دهد ببر بیمارستان دولتی منی که منعیشت بگیر بنیاد هستم با ماهی سه میلیون دویست تومان چکار کنم انتظار از یک رییس بنیاد شهید نمی رفت که همسرم.از سال 1364 تا بحال داره از یک جانباز اعصاب روان و از ناحیه ریه شیمیایی پرستاری می کنه و همچنین معول از ناحیه دوپا وقتی که رفتم بنیاد شهر خودم جواب رد داد اگر کافر بود چون من هم خودم مریضی چند نوع دارم کمک می کرد اما واقعیت چیزی دیگر ی هستش یا عزیز آن جیره خوار دور برش خط بهش می دهند که ظلم بکنند به قشر ایثارگر زیر بیست پنج.درصد باید به قول شما تا ابد مسعر بوده یعنی کدا خدا را شکر اقوام کمک کردن اما شما خیر قاضی زاده هاشمی منعیشت شما را نمی بخشم اگر قامتی باشد ظلم کردی چون بوجه من جانباز در دستان شما بود بخور بخور می کنید از بوجه ایثارگران و جانبازان در دست شماست چرا مجلس و دولتمردان شما را بر کنار نمی کنند
سلام و خسته نباشی خدمت شما عزیز خط مقدم پیگیریهای بحق ایثارگران.
اما شنیدم که مسئولین محترم بخصوص راس سازمان میگویند که حق گرفتنی است و مثل می زنند که بچه تا گریه نکند مادر به او شیر نمی دهد.به نظرم اینها مخاطبین خدمت خود را نشناختند.همانطور که شما عزیز فرمودید اهمال کاری در مسولیت را به کجا می رسانند که شما مجبور میشوید از کمی و ...سوند وکیسه بگویید.فتح الفتوح کردند و مسول بهداشت و درمان را عوض کردند و به همین خوش هستند.اما آنان بدانند که مخاطبین سازمان وقتی وارد این عرصه شدند به دنیا فهماندند که بچه نیستند حتی اگر سن کمی داشته باشند.جانبازان و ایثارگران و آزادگان همه مرد بودند و مرد مانده اند.اینها کسی نیستند که گریه کنند حتی برای ضروری ترین نیازهایشان.بهتر است درد را با حق جابجا نکنند.ایثارگران دردمند هستند نه حق بجانب.وبنیاد کارش رسیدن به درد ورنج شیرین تر از عسل این عزیزان است که معنی خدمت پیدا می کند.اینها اهل گریه نیستند.اهل فداکاریها و ایستاده در راه مقدس دفاع از انقلاب هستند.آقایان بنیاد شما به درد این جامعه برسید.دیدم عزیز جانباز نخاعی را که کیسه اش را مدت طولانی استفاده میکند و بار ها شستشو کرده ودوباره استفاده میکند زیرا مسولین بهداشت نسته اند تا گریهاش درد بیاد و برود بنیاد و ناله کند و کیسه و سهم بهداشتی بگیرد.عجبا از این خدمت و روحیه مسولین.
سلام.اینهمه بوق کرناکردندتورسانه هابخاطردادن خودروآنهم بعدچندسال فقط 50تا70درصدوبقیه که زیر50درصدهستندواکثریت جامعه هدف راتشکیل میدهندهیج.برخی هاهم برای خودشون تلاش کردندوتادیدندخودروداره حل میشه سکوت راپیش گرفتند حرفی هم نمی‌زنند..درحالیکه قراربودخودروبه همه تعلق بگیرهمسرشهید.والدین شهیدوآزادگان وتمام گروهای ایثارگری هرکس به امتیازخودش.ولی عملااین نشدوبه تعدادی تعلق گرفت.
به نام خدا و باسلام . مدتی است در گوشه و کنار در فضای مجازی انتقاداتی از نحوه مدیریت آقای قاضی زاده مشاهده میشود و این حقیر خواستم یک نمونه از آن را که در مورد خودم اتفاق افتاده بیان کنم

بنده جانباز و همسرم فرزند شهید مدتی است پیگیر اعاده بکار فرزندمان هستیم که به ناحق از دستگاه دولتی به بهانه غیبت غیر موجه اخراج گردیده این موضوع را بارها پیگیری و دست آخر با آقای قاضی زاده بصورت پیامک در میان گذاشتیم که متاسفانه ایشان حاضر نشدند اقدامی انجام دهند و بعداز ماها پیام فرستادن که از طریق سایت ایثار تقاضای ملاقات نمائید. جالب اینجاست ایشان زمانی این پیام را دادند که سایت بنیاد حک شده بود و عملا امکان ورود به سایت نبود به هرجهت ایشان انگیزه ای برای رفع مشکلات ایثارگران ندارند و اگر از مشکلات آنها هم باخبر شوند بی تفاوت از کنار آن میگذرند. این در حالیست که در اکثر مصاحبه ها دم از تکریم ایثارگران می زنند.
سلام. ارادت
جای تشکر دارد از اعضا هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی خصوصا برادر فعال پرتلاش. جناب اسرافیلی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi