شناسه خبر : 102514
یکشنبه 15 مرداد 1402 , 13:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده‌های معظم شهدا بهترین آمران به معروف هستند

فاش نیوز - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: خانواده‌های معظم شهدا و به‌خصوص شهدای مدافع حرم بهترین آمران به معروف هستند و پلیس هم با قاطعیت از آنها دفاع و حمایت می کند.

خانواده‌های معظم شهدا بهترین آمران به معروف هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با همسر شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» در منزل وی، اظهار داشت: حفظ حرمت بانوان و حریم آمران به معروف و ناهیان از منکر در اولویت کار پلیس بوده و در این خصوص با قاطعیت عمل خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به واجب بودن فریضه امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: هرکسی در این مسیر قدم بردارد در واقع به سنت رسول خدا و ائمه اطهار عمل کرده است، کما اینکه امام حسین (ع) نیز برای احیای این سنت قیام کرد و به شهادت رسید.
 
سردار حاجیان همچنین با اشاره به اهمیت مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و به‌خصوص شهدای مدافع حرم بهترین آمران به معروف هستند و پلیس هم با قاطعیت از آن ها دفاع و حمایت می کند.
 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهمیت کار شهدای مدافع حرم، خاطرنشان کرد: این افراد برای امنیت کشور و دور ماندن نگاه دشمنان از زنان و دختران این مرز و بوم ، جان با ارزش خود را تقدیم کردند؛ بنابراین امروز همه ما وظیفه داریم پاسدار حریم و حافظ امنیت خانواده آن ها باشیم.
 
وی ادامه داد: پلیس به عنوان مجری قانون همواره حافظ امنیت و ارزش های جامعه بوده و همکاران ما با جان و دل برای آسایش شهروندان تلاش می کنند.
 
سردار حاجیان در پایان با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، آن ها را الگویی شایسته برای خانواده ها معرفی کرد.
گفتنی است، طی روزهای گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند. 
 
منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi