شناسه خبر : 102528
یکشنبه 15 مرداد 1402 , 17:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای درمان گریه کنید تا توجه کنند!

صابران20 - شنیدم که مسئولین محترم بخصوص راس سازمان می گویند که حق گرفتنی است و مثل می زنند که بچه تا گریه نکند مادر به او شیر نمی دهد. به نظرم اینها مخاطبین خدمت خود را نشناختند.

 همانطور که شما عزیز فرمودید اهمال کاری در مسئولیت را به کجا می رسانند که شما مجبور می شوید از کمی و ...سوند و کیسه بگویید. فتح الفتوح کردند و مسئول بهداشت و درمان را عوض کردند و به همین خوش هستند. اما آنان بدانند که مخاطبین سازمان وقتی وارد این عرصه شدند به دنیا فهماندند که بچه نیستند حتی اگر سن کمی داشته باشند.

 جانبازان و ایثارگران و آزادگان همه مرد بودند و مرد مانده اند. اینها کسی نیستند که گریه کنند حتی برای ضروری ترین نیازهایشان. بهتر است درد را با حق جابجا نکنند. ایثارگران دردمند هستند نه حق بجانب و بنیاد کارش رسیدن به درد و رنج شیرین تر از عسل این عزیزان است که معنی خدمت پیدا می کند. اینها اهل گریه نیستند. اهل فداکاری ها و ایستاده در راه مقدس دفاع از انقلاب هستند.

 آقایان بنیاد شما به درد این جامعه برسید. دیدم عزیز جانباز نخاعی را که کیسه اش را مدت طولانی استفاده می کند و بارها شستشو کرده و دوباره استفاده می کند زیرا مسئولین بهداشت نشسته اند تا گریه اش درد بیاد و برود بنیاد و ناله کند و کیسه و سهم بهداشتی بگیرد.

عجبا از این خدمت و روحیه مسئولین

اینستاگرام
متاسفانه اون مسئول درست گفته چون که اون خودش مادره !!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi