شناسه خبر : 102534
یکشنبه 15 مرداد 1402 , 19:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار رادان:

جزای کسی که در برابر مردم و امنیت اسلحه کشید افتادن جنازه‌اش در کنار اسلحه است

فاش نیوز - فرمانده انتظامی کشور گفت: در حوادث اخیر سعی کرده‌ایم ما روایت اول را منتشر کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در نشست صمیمانه با مدیران رسانه‌ها و ‌خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار در ستاد فراجا برگزار شد، به شرح روایتی از ماجرای حمله به کلانتری ١۶ زاهدان پرداخت و گفت: ما در این ماجرا درحالی که مأموران ما مشغول عملیات بودند، اولین خبر را منتشر کردیم و سعی کردیم تا روایت اول را از منبع خودمان منتشر کنیم.
رادان ادامه داد: آن زمان گفتند کلانتری سقوط کرد و... در حالی که در کلانتری ما که یک مقر انتظامی خدماتی است، تنها هشت نفر حضور داشتند و آنها هم مقاومت کردند تا هر چهار تروریست به هلاکت رسیدند. حالا اطلاعات آن چهار تروریست را داریم که در سوریه و لبنان آموزش تروریستی دیده بودند.
وی تصریح کرد: اگر کسی در برابر مردم و امنیت اسلحه کشید، تنها حقش این است که در کنار اسلحه جنازه‌اش بیفتد، برخی می‌گویند این حرف‌ها را نزنید اما تاکید می‌کنم که مگر می‌شود با تروریست با رودربایستی حرف زد؟ جواب تروریست دفاع و حمله است.
فرمانده انتظامی کشور با ‌اشاره به حادثه تروریستی برجک مزه سر افزود: در موضوعات گوناگون اخیر نظیر درگیری مرزداران در برجک مزه سر و یا حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان، پلیس با روایت اول عرصه را بر رسانه‌های معاند تنگ کرد.

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi