شناسه خبر : 102540
یکشنبه 15 مرداد 1402 , 19:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هزار ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی استان البرز تبدیل وضعیت شده‌اند

6 هزار ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی استان البرز تبدیل وضعیت شده‌اند

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: تا کنون ۶ هزار نفر از ایثارگران و فرزندان آنان در دستگاه‌های استان البرز تبدیل وضعیت شده‌اند.

سلیمان رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در البرز ضمن اعلام این مطلب گفت: در استان البرز 9 هزار نفر از ایثارگران و فرزندان آنان شامل قانون تبدیل وضعیت ایثارگران می‌شوند که تاکنون 6 هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی استان تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی به روند تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: با حمایت‌های استاندار البرز جلسات متعددی در استان در راستای تبدیل وضعیت ایثارگران برگزار شده که نتایجی خوبی در بر داشته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز  گفت: مأموریت بنیاد خدمت‌رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و کارکنان بنیاد با افتخار خود را ملزم به انجام این دو مأموریت می‌دانند، اما در این بین بنیاد انتظار دارد سایر دستگاه‌های اجرایی نیز وظیفه خود را به درستی انجام دهند و ایفای نقش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به ظرفیت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و تصریح کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ظرفیت بالایی برخوردار است، تمام مراسم ها، یادواره‌ها و برنامه‌هایی که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود ملزم به اخذ مجوز از شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: مبنای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت از برگزاری برنامه‌های ترویجی است که با مشارکت مردم برگزار می‌شود و انگیزه فرهنگی در جامعه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi