شناسه خبر : 102745
یکشنبه 22 مرداد 1402 , 16:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدادر پی درگذشت سردار حاج رحیم قراجه داغی

فاش نیوز - فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام در پی درگذشت سردار خستگی ناپذیر سپاه اسلام حاج رحیم قراجه داغی پیام تسلیتی را منتشر نمود.

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدادر پی درگذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام در پی درگذشت سردار خستگی ناپذیر سپاه اسلام حاج رحیم قراجه داغی پیام تسلیتی را منتشر نمود.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت سردار خستگی ناپذیر سپاه اسلام حاج رحیم قراجه داغی باعث تاسف و تاثر اینجانب و تمامی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام گشت.

زندگی سراسر نور و جهاد ایشان الگوی آزادگی و تواضع و مجاهدت در راه خدا بود. مردم ولایت مدار شهرستان ارومیه و استان آذربایجان غربی مجاهدت های خستگی ناپذیر این رزمنده سرافراز اسلام را در فرماندهی میدان های نبرد و در جبهه های دوپازا، بوالفتح و ارتفاعات سربه فلک کشیده آذربایجان و کردستان فراموش نخواهند کرد.

این رزمنده و سرباز ولایت پس از تحمل سختی های فراوان و جراحات ناشی از نبرد در جبهه های حق علیه باطل به وصال یاران شهیدش پیوست و این فراق برای ایشان به سر رسید.

اینجانب عروج شهادت گونه ایشان را تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان علو درجات الهی و برای بازماندگان ، بیت شریف ، همرزمان و ارادتمندان آن عزیز از دست رفته صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi