شناسه خبر : 102747
یکشنبه 22 مرداد 1402 , 20:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقتی رِییس جمهور می گوید از خبرنگاران شکایت نمی کنیم

آیا بنیاد شهید جزو دستگاه‌های دولتی نیست؟!

از زمان حجت الاسلام رحیمیمان، نماینده ولی فقیه در بنیاد و با بذل توجه ایشان و با همکاری تمامی فرهیخنه‌ترین و پزشکی‌ترین دوره بنیاد شهید در این دوره است؛ رئیس پزشک گوش و حلق و بینی است و البته تا حلق و بینی از جانباز و خبرنگار شکایت می کند. نفر اول دست راست رییس بنیاد شهید پزشک است و به جای توجه به سوگند بقراط به خواباندن کل جانبازان می اندیشد؛ تیمی از همکلاسی های آقای رئیس نیز در زیرمجموعه‌ها و شرکت‌های اقتصادی و تابعه بنیاد شهید مشغول خدمت‌رسانی هستند که ان‌شاالله ...

فاش نیوز - رییس جمهور در حالی از منع شکایت از خبرنگاران خبر می دهد که نه تنها حمله های دادگاهی بنیاد شهید به فاش نیوز ادامه دارد بلکه برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب اسلامی، حکم تخلیه دفتر فاش نیوز هم به مدد شکایت رییس بنیاد شهید صادر شد. این در حالی است که از زمان حجت الاسلام رحیمیمان، نماینده ولی فقیه در بنیاد و با بذل توجه ایشان و با همکاری تمامی روسای بنیاد شهید در تمامی دولت ها این چند متر فضای تخصیص یافته به مجموعه موسسه فرهنگی و پایگاه خبری فاش نیوز در حال بهره برداری بوده و البته در همه دولت ها هم در معرض شکایت و فیلتر و ... نیز بوده است.

اما حوادث رخ داده در دولت کنونی اگر چه یقینا مورد مخالفت سرسختانه رییس جمهور می باشد، اما در نوع خود بی‌سابقه است.

آقای روابط عمومی سازمان فرهنگی بنیاد که روابط عمومی بنیاد را منحل و در خویش مضمحل کرده و اکنون خود کلیدی ترین بخش های بنیاد شهید (حوزه ریاست، روابط بین‌الملل و مثلا روابط عمومی) و حساس ترین قسمت های راهبردی دفتر فامیل وزیر اسبق را در اختیار دارد، عملا و علنا و حتی به طور فیزیکی با حضور در دفتر موسسه فرهنگی و هنری و انتشارات فتح‌الفتوح و فاش نیوز - که همه مجموعه در حوزه ایثارگران هم فعالیت می کنند- با وعده و وعید دروغ و فریبکارانه دوستان را مجبور به ترک و تخلیه دفتر می کنند؛ که بعد از عدم موفقیت، شکایت دادگاهی و طرح دادخواست تخلیه ملک، بدون وقفه در دادگاهی انجام می شود که اختصاصی دعاوی بنیاد است و خب به طور طبیعی حکم تخلیه صادر می‌شود!

فراموش نشود که همه اینها در شرایطی رخ می دهد که رییس جمهور محترم رسما مخالفت خویش را با شکایت از خبرنگاران عنوان کرده است. حال اینکه شکایت اقل اقدامات مسئولان بنیاد علیه فاش نیوز است؛ تخلیه دفتر، اخذ خسارت و اجاره و اجرت المثل و... و تازه این فقط در باره فاش نیوز است و دیگر جانبازان و ایثارگران هم از این نوازش ها مستثنا نبوده اند. پرونده سازی و اقدامات امنیتی قضایی حتی تهیه لیست سیاه برای اقدامات غیرقانونی علیه ایثارگران نیز از دیگر کرامات شیخ ماست!

فرهیخنه‌ترین و پزشکی‌ترنی دوره بنیاد شهید در این دوره است. رئیس پزشک گوش و حلق و بینی است و البته تا حلق و بینی از جانباز و خبرنگار شکایت می کند. نفر اول دست راست رییس بنیاد شهید پزشک است و به جای توجه به سوگند بقراط به خواباندن کل جانبازان می اندیشد. تیمی از همکلاسی های قاضی زاده نیز در زیرمجموعه ها و شرکت های اقتصادی و تابعه بنیاد شهید مشغول خدمت‌رسانی هستند که ان‌شاالله اقدامات موثری انجام خواهند داد.

شنیده ایم به آزاده سرافراز و شهید زنده، آقای اوحدی(رئیس سابق بنیاد شهید) نیز خبر شکایت‌کشی های بنیاد رسیده است. همان آهی که اوحدی کشید و بیان عبارتی که «مگر از جانباز هم شکایت می‌کنند؟!» برای حفاظت از تمامیت این پایگاه کوچک و خار چشم برخی، ما را بس! اتقوالله

اینستاگرام
این خبر تلخ ‌ترین خبری است که تاکنون از سایت فاش نیوز منتشر شده و بسیار جای تاسف دارد که صدای ایثارگران کشور خاموش میشود ، چون این سایت جامع‌ ترین و باسابقه ترین سایت حوزه تخصصی ایثارگران کشور بوده و تعطیلی آن خسارتی غیر قابل جبران بوده و هیچ رسانه دیگری نمی‌تواند مشابه این سایت با مدیریت و سردبیری آقای دکتر بهروز ساقی در خدمت ایثارگران فعالیت کند ، زیرا این سایت درآمدزائی مانند آگهی هم نداشته و صرفا" برای دل خود به جانبازان و ایثارگران خبررسانی می نمود ، خود بنده بالغ بر 12 سال با این رسانه همکاری داشته ام!
از مدیریت و کارکنان سایت فاش نیوزتقاضا داریم میدان را خالی نکنند ، حتی اگر شده از منازل خود و به مانند دور کاری نسبت به دریافت و انتشار اخبار اقدام و نظر مخاطبان را نیز منتشر کنند و اگر بازخورد انتشار اخبار و نظر مخاطبان کم اهمیت و ناچیز بود مدعیان علیه این سایت با این همه رزومه اقدام نمیکردند ...!!!

با سلام واحترام به ایثارگران واقعی
در تکمیل فرمایش عموی مرتضی جان باید بگوییم که ترکش های حق گویی واطلاع رسانی حرفه ای سایت وزین و ارزشی فاش نیوز به بالای هزار کیلومتر هم رسیده از تهران به خراسان وفارس ومازندران واقسا نقاط ایران بزرگ رسیده ما هم بی نصیب نمادیم اما بفرموده قرآن کریم جاالحق وذهق الباطل اناالباطله کان ذهوقا براستی حق آمدنی وباطل رفتنی است . پاک کردن صورت مسئله برای آدم بی منطق بهترین کار است ودر دعوای منطق آن که پیروز است مغلطه است گاهی باید بازبان خودشان حرف زد اگه فاش نیوز تعطیل شود ما دوباره یتیم میشویم حتی اگر شده ادامه کار از خانه را تعطیل نکنید .باتشکر از دکترساقی وپرسنل خدوم فاش نیوز سنگ صبور وراهگشای ایثارگران یادتان در اندیشه مهرتان در قلب ماست . لاحول ولاقوت الله به الله هیچ قدرتی بالاتر از اراده خداوند نیست صبور باشید وادامه دهید خدا کمکتان میکند حتما.
سلام بر خون پاک شهدا
سلام خسته نباش زحمت کش مدیر همکاران تیم فاش نیوزسالهاست زحمت بیوقفه درزمینه فرهنگ ایثار وشهدات به این مجمع خدمت رسانی کردی صمیمانه سپاس قدردانی دارم وامیداوار درطول عمر گران قدرتان موفق سلامت استوار باشید.
بازمانده... دوستی

بله ما چون حق رو می‌خواهیم از نظر مسئولان بنیاد زیاده خواه هستیم و متاسفانه شما زحمتکشان فاش نیوز هم به پای ما میسوزید !
اما به خون شهدا همینکه شما صدای این خانواده رو به گوش کر بعضی ها میرسانید... دل شهدا رو شاد میکنید.
و آجرهایی شما با خداست و ما همگی دعاگوی شما هستیم .
فاش نیوز خوبی
این سند رئیس جمهور .
آقا شما حرص نخور دیگه.
شما که بی سند و مدرک حرفی نزدی ؟ زدی؟
نزدی . اسناد به قاضی بده قال قضیه بکن .اما دوستان رئیس می دانند شما بی منطق نیستی . بی سند هم حرفی نی زنی. پس چی می مونه ؟
چون دوست دارن می خوان حرص خوردنت را ببینن . هی شکایت می کنند . بیشتر حرص بخوری. خوب حرف می زنی .زود از جلوی چشمشان نری.
سر زبان داری. شجاعت داری. خوب استدلال می کنی.
لابد به چشمشون دلنشین تر می شی وقتی که توضیح می دی.


عرض سلام خدمت برادر بزرگوارم آقای دکتر ساقی
شکایت مکرر از فاش نیوز و در پی آن تعطیلی این پایگاه خبری فرهنگ ایثار و شهادت با داشتن هزاران حامی ار خانواده بزرگ ایثارگران کامل واضح است که بنیاد شهید این محبوبیت را برنمی تابد و سعی در حذف آن می کند اما دل خوش دار که این اقدام بنیادشهید به مثابه سخن پیر فرزانه مان است که فرمودند "هرکجا دیدید که دشمنان از دست شما ناراحت شدند بدانید کارتان درست است" بی قید و شرط کار و عملتان مورد قبول درگاه الهی وهمچنین خانواده بزرگ ایثارگری بوده و دعای آنان پشت و پناه این رسانه خواهد بود.
"و مکرو مکرالله والله خیدالماکرین".
اینو یادم رفت تو پیام قبلی بگم ...
من با چند تن از مدیران و کارمندان بنیاد صحبت که کردم و جایگاه فاش نیوز رو که مطرح کردم ناراحت شدن و گفتن از نظر ما فاش نیوز هیچ جایگاهی نداره و توسط ... عده ای ... اداره میشه !
چقدر بدبخت و خاک برسون که نمی‌بیند که خانواده ایثارگران این سایت رو مأمن و پناهگاه خود کردن ...
به خدا من هر روز وروزی چند بار به سایت سر میزنم و مطالب رو می‌خوانم و در حد خودم پیام میدم .
ولی توی این مدتی که افتخار جانبازی دارم که نزدیک به ۳۵ ساله
یکبار هم به سایت ایثار بنیاد مراجعه نکردم و نخواهم زد !!!!
چون اون سایت شده فقط معرفی رئیس و مدیران و دفاع از آنان و پوشش دهی مصاحبه های آبدوغ خیاری ...
ودر عوض این سایت شده صدای ما ایثارگران .. البته بگذریم که بعضی از پیام ها رو گزینشی انتشار میده !!!!
ولی بازم دمتون گرم ...
خدا عوضتون بده ان شاءالله
سلام پایدارباشیدومانا
سلام و عرض ادب خدمت ایثارگران...
هرجا صحبت از ایثارگران و خانواده شهدا هستش تعدادی گفتن بنیاد شهید ازما شکایت کرده .... آقای قاضی زاده بجای اینکه به مشکلات جامعه هدف رسیدگی کنه همش درپی شکایت از ایثارگران هستش...چون ایشون تحمل شنیدن صدای حق رو نداره.قبلا در بنیاد شهید ازاین خبرها نبود با اومدن این آقا والبته تیم همراه ایشون به بنیاد شهید به جرات میشه گفت اکثر ایثارگران از عملکرد بنیاد شهید ناراضی هستن ..تواین مدت بی‌حرمتی وبی احترامی تو بنیاد به اوج خودش رسیده . من از همون روزهای اول. نسبت به ایشون حس خوبی نداشتم و مطمئن بودم این آقا ربطی به بنیادشهید نداره ولی متاسفانه آقای رییسی بدکسی رو برای ریاست این بنیاد انتخاب کرد ریاست بنیاد شهید کسی رو میخواد از جنس ایثار و شهادت که متاسفانه آقای قاضی زاده اصلا ازاین فرهنگ بهره مند نیستن
سلامی دوباره اینان که به کرسی نشسته اند. رفتارشان و منش اینان نه از روی تقوا و دلسوزی است نه از جانب انصاف وانچه از این رو نیست از روی دگر ان است.. خوب وبد سیاه وسفید منافق وصادق .. بد تر ان .. انان که دور این خوان نشسته اند رییس نادان را دوره کرده اند و امیال خویش پیش برند تا باز روزگار از اینان روی بگیرد و روسیاهی ماند برایشان
بنام خدا
خبربسیاربدی بود .بایدگفت بستن سایت فاش نیوزیعنی خفه کردن صدای ایثارگران فاش نیوزمرجع انتشارصدای مظلومیتهای قشری است که این کشورهمه زندگیشان رامدیون این قشرهستندولی عملناهمه طلبکاراین قشرهستند.هرگونه تعرض وتعدی به سایت فاش نیوزتعرض به حقوق ایثارگران است ودستگاهای متولی بایدنقدپذیرباشندوخصمانه تصمیم گیری نکنند
وقتی رئیس جمهور دستور منع شکایت از خبرنگار را میده ولی مسئولی از خبرنگار و موسسه ای که تنها هدفش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است شکایت میکنه یعنی ما رئیس جمهور را در میان افرادی خودبین متکبر و خود عالم پندار و صد البته متوهم دنیا پرست تنها گذاشته ایم
هرچند فاش نیوز یادم نمیره موقع انتصاب این قاضی از خود راضی در برابر اعتراضات ما چقدر سنگ اش را به سینه میزدی و طرفداریش را میکردی
هیسسسس!!!!.
فضولی نکن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi