شناسه خبر : 102790
دوشنبه 23 مرداد 1402 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هر رای، جلوی آمدن آدم های بدردنخور را می گیرد!

محسن - حکومت ایران بر مبنای مردمسالاری دینی استوار شده است و رهبر معظم انقلاب با تمام قدرت از مردم سالاری دینی حمایت می کند یعنی آنچه در صندوق رای انداخته شود عین همان خارج و شمرده می شود؛ بنابراین در حقیقت مردم تصمیم گیران حکومت هستند.

  مردم بارها اثبات کردند دارای هوشمندی سیاسی هستند اما در برخی دوره ها عواملی توانستند با نفوذ در افکار عمومی و انتخابات باعث چرخش آرای مردم بسوی خودشان شوند لذا مردم ایران باید بدانند کدام طیف سیاسی و کدام نوع تفکر را برای تصمیم گیری کشور انتخاب می کنند.

علت اینکه آقای رییسی نتوانسته به اهداف کامل دست یابد نفوذ طیف سیاسی و تفکر مخالف نظام و مردم در حکومت است که اهدافی ضد مردمی را برای ایجاد نارضایتی و هدایت نارضایتی مردم به نفع خود و اربابانشان دنبال میکنند. در دوران هشت ساله دولت قبل ملاحظه کردیم دشمنان ایران توانستند بوسیله ترمیناتوری بنام برجام و ساده لوحی و گرایش غربگرایی عوامل آن دولت، مملکت را به این وضعیت درآورند که بهترین رییس جمهور تمام نیرو و توانش را طی دو سال گذشته صرف آوار برداری از خرابکاری دولت قبل نماید.

 مردم باید بدانند حتی یک رای تاثیر زیادی در تقسیم قدرت در حکومت دارد چون ملاحظه می گردد. فردی با تعداد اندک آرای ماخوذه دارای همان میزان قدرت است و میتواند در ارگانی از حکومت صاحب منصب شود زیرا در نظام مردمسالاری دینی حتی یک رای تاثیر زیادی در سرنوشت مردم و حکومت دارد به همین دلایل رهبر معظم انقلاب از آرای مردم حمایت کرده است حتی اگر آرای مردم به رییس جمهوری دارای تفکرات لیبرالیسم باشد به انتخاب مردم احترام گذاشتند و رای مردم را امانت الهی خطاب کردند.

 برخی از مردم که معمولا سطحی نگر هستند و تفکر عمیق و همه جانبه ندارند می گویند جمهوری اسلامی نتوانسته کشور را مدیریت کند، بنابراین دیگر رای نخواهیم داد.

  از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب بشدت در تاثیر آرای انتخابات تاکید دارد بنابراین همانطور که آن شهید بزرگوار گفته است هر جا دیدید توپخانه دشمن هدف گرفته آنجا جبهه خودی است البته برعکس نیز صادق است یعنی آنجا که دشمن حمایت می کند و سرباز خودش معرفی می کند آنجا دشمنی در لباس دوست است و هدفش فریب مردم می باشد.

این بهترین فرمول برای دشمن شناسی است تا در ایام انتخابات وظیفه و رسالت ایثارگری خودمان را با روشنگری اذهان مردم انجام دهیم و مانع از ورود ستون پنجم دشمن به حکومت شویم و اجازه ندهیم حتی یک رای به حساب عوامل ضد مردم و نفوذی دشمن وارد شود.

اینستاگرام
با سلام و عرض ادب جامعه بزرگ ایثارگران و جانبازان همگی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه اي هستم و تا آخر عمر مان پای انقلاب اسلامی استادیم جامعه جانبازان و ایثارگران رای می دهیم و تا ابد جان روی قلبمان باشد حفاظت از کیان کشورمان کوتایی نخواهیم کرد والسلام جانباز و ایثارگر
سلام جانبازان عزیز و ایثارگران وحدت خود را حفظ واز سید محرومان و مجلس انقلابی با تمام توان حمایت کنیم که دشمن نتواند هیچ آسیبی به جمهوری اسلامی ایران بزند از آرمانهای انقلاب مراقبت کنیم مثل همیشه ودشمنان ایران را مایوس کنیم مشکلات جانبازان انشالله حل میشود تا زنده ایم رزمنده ایم فداییان رهبریم
سلام کارها نیکو شود اما به صبر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi