شناسه خبر : 102868
چهارشنبه 25 مرداد 1402 , 12:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام آمادگی موکب حضرت محمد رسول الله برای پذیرایی از زوار حسینی در کربلای معلی

مشارکت عمومی مردم در برپایی چنین موکب هایی در کنگره عظیم اربعین را نشانه روشنی از اعتقادات عمیق قاطبه مردم و پایبندی و احترام آنان به اعتقادات و مقدسات اسلامی و پوچ بودن همه یاوه‌گویی های ضدانقلاب، خصوصا در شرایط حاضر...

فاش نیوز - موکب حضرت محمد رسول الله(ص) با ظرفیت خدمت رسانی روزانه به 1500 تا 2000 زائر حسینی، خود را برای پذیرایی از زائران امام حسین، حضرت ابوالفضل العباس و دیگر شهدای عاشورا علیهم السلام در شهر کربلای معلی آماده می کند. 

به گزارش فاش نیوز، مسئول موکب حضرت محمد رسول الله در باره موکب حضرت محمد رسول الله(ص) که در کربلای معلی در حال احداث و آماده سازی‌ست گفت: این موکب طبق سنوات گذشته در ایام اربعین به زوار حسینی خدمت رسانی می کند و امسال نیز در کربلای معلی با خادمین افتخاری و ارائه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی آماده پذیرایی از زائرین حسینی می باشد.

محمدرضا کشوری با اشاره به خدمات موکب حضرت محمد رسول الله برای اسکان بانوان و آقایان اظهار داشت: موکب حضرت محمد (ص) قابلیت اسکان روزانه بین 1500 تا 2000 زائر اربعین را دارد و ارائه خدمات بهداشتی - درمانی، اقامه سه نوبت نماز جماعت به همراه روضه خوانی و سینه زنی در حسینیه موکب، همچنین ارائه خدمات فرهنگی و دایر نمودن مهد کودک قرآنی به همراه توزیع صبحانه و نهار و شام از دیگر خدمات قابل ارائه است.

وی زمان خدمت رسانی این موکب به زوار حسینی را از تاریخ  چهارم تا 21 ماه صفر اعلام کرد و افزود: هزینه خدمت رسانی به زائرین اربعین در این موکب توسط ستاد مردمی اربعین جمع آوری شده است.

وی خدمت رسانی به زوار حسینی را یک امر ضروری دانست که با توجه به مردمی بودن این آئین تعالی بخش، مشارکت عمومی مردم در برپایی چنین موکب هایی در کنگره عظیم اربعین را نشانه روشنی از اعتقادات عمیق قاطبه مردم و پایبندی و احترام آنان به اعتقادات و مقدسات اسلامی و پوچ بودن همه یاوه‌گویی های ضدانقلاب، خصوصا در شرایط حاضر عنوان کرد.

|| پ - عکاسی نریمانی

اینستاگرام
کاشکی لوکیشن یا آدرس اش را هم مینوشتید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi