شناسه خبر : 102894
پنجشنبه 26 مرداد 1402 , 10:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شاه چراغ، شاه شهیدان و چراغ همیشه روشن مقاومت

شاه چراغ شاه همیشه شاهد ایستادگی و مقاومت است .نظاره گر مقاومت مردان و زنانی که عبادتشان نیز جنگ با بت پرستی نوین امروز است.

فاش نیوز - چراغی را که ایزد برفروزد ..چو دشمن پف کند ریشش بسوزد.....ریشش اینجا ریشه اش است. وجود بی وجود دشمن خواهد سوخت از این پلیدی که به ظاهر به دست مترسک داعش انجام داد.

شاه چراغ، شاه همیشه شاهد ایستادگی و مقاومت است. نظاره‌گر مقاومت مردان و زنانی که عبادتشان نیز جنگ با بت‌پرستی نوین و مدرن امروز است.

دست سیاه و آلوده سرویس های غیربهداشتی موساد و سیاه و ام آی سیکس محال است در یکی از این عربده‌کشی های مستانه نباشد. اینها در رزالت و عداوت با هابیلیان عهد بسته اند.

اینها دلشان سنگ شده است با ریختن خون هابیلیان. اینها تا ظهور حضرت ولی عصر دست از سر حزب‌الله عالم بر نمی دارند و اصلا از باب‌المهدی وارد شدند تا بگویند مشکل اصلیشان با اصل قصه ظهور است و شک نکنید به جز مکتب نامکتب صهیونیزم بین‌الملل هیچ مکتبی در دنیا نیست که این قدر با مساله ظهور مسئله داشته باشد.

آری؛ داعش مترسکی بیش نیست. اصلا بعد عملیات های حاج قاسم، داعشی به آن معنا وجود ندارد.

و اما تنها چند لحظه پس از حمله به شاهچراغ عزیز، پایگاه رسمی خزب الله لبنان این خبر را به زبان عربی منتشر کرد. اگرچه عدد شهدا در این پایگاه در همان لحظه با عدد شهدای اعلامی تلویزیون ایران تفاوت فاحش داشت. بعد از این باید با دو نگاه مدبرانه و تیز بین تحلیل عمیقی از این حادثه داشت؛

اول این که ما وسط جنگیم و دشمن دست از سر ما بر نداشته است و جنگ هنوز تمام نشده است!

دوم این که در انتشار اطلاعات و اخبار مواظب دستگاه جاسوسی غرب باشیم و پیاده‌نظام آن یعنی منافقین کوردل؛ که در پازل‌بندی تخلیه اطلاعاتی رسانه ای آنها سهیم نباشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi