شناسه خبر : 102950
شنبه 28 مرداد 1402 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آزادگان در دل دشمن حکومت جمهوری اسلامی تشکیل دادند و به‌ عشق امام قوی‌تر شدند

فاش نیوز - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم «الماس‌های درخشان» گفت: آزادگان در خاک دشمن در حالی که اسیر دست آن‌ها بودند با رشادت تمام یک حکومت جمهوری اسلامی تشکیل دادند و به عشق امام و کشورشان قوی‌تر شدند.

قاضی‌زاده: آزادگان در دل دشمن حکومت جمهوری اسلامی تشکیل دادند و به‌ عشق امام قوی‌تر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم «الماس‌های درخشان» با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیش از ۷۰۰ نفر از آزادگان شهرستان ری و خانواده‌های آن‌ها در مجموعه فرهنگی ایوان ری برگزار شد.

قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم با بیان اینکه دوران اسارت از آزادگان چهره‌های برجسته‌ای ساخته است، گفت: آزادگان عزیز در سخت‌ترین شرایط هر چقدر فشار بر آن‌ها بیشتر شد مستحکم‌تر شدند. آزادگان در خاک دشمن در حالی که اسیر دست آن‌ها بودند با رشادت تمام یک حکومت جمهوری اسلامی تشکیل دادند و به‌خاطر عشق به امام و کشورشان قوی‌تر شدند.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: اتفاق بزرگی است که شما عزیزان چند سال در چنگال صدام با هم همدل شدید، مبارزه کردید و رنج کشیدید اما مقاومت را حتی بعد از جنگ هم ادامه دادید.

وی با اشاره به اینکه شما هم خود را سرباز ولایت می‌دانید و چنین نقش مهمی برای خود قائل هستید، گفت: این سرزمین بعد از انقلاب چون حدود اسلامی در آن رعایت شد، مقدس شده است. آنچه در وصیت شهدا می‌خوانیم شهادت و جهاد در راه خداست و شما هم نشان دادید، دنباله‌رو این مسیر هستید و ظرفیت‌های بالایی به دست آوردید.

قاضی‌زاده گفت: شما آزادگان در ایام اسارت در دستان دشمن غدار بعثی ارتباط خوب و سازنده‌ای با یکدیگر برقرار کردید. در روزهای سخت با هم همدل و همدرد شدید و کنار هم مبارزه کردید و سختی کشیدید. مهم‌تر از همه این که این رفتار همدلانه را بعد از جنگ هم ادامه داده‌اید.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این موضوع توجه به اخلاص شما آزادگان دارد. شما آزادگان سرافراز در این مسیر فرصت بزرگی داشتید؛ اول این‌که انتخاب شدید و دوم این‌که خودتان خود را تربیت کردید. امروزه جریان آزادگان یک جریان مؤثر و قوی است. تعداد زیادی از آزادگان دفاع مقدس در مناصب مختلفی میان مسئولان مجلس، دولت و... هستند، بسیاری از آنان پزشک، حقوقدان و استاد دانشگاه هستند و این نشان‌دهنده آن است که آزادگان ظرفیت بزرگی برای این کشور و اصلاح امور هستند.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، در این مراسم با تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: استعداد کم‌نظیر آزادگان کشور را در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به‌ پیش برده و وجود این عزیزان ظرفیتی است که می‌تواند ایران همیشه سربلند را بار دیگر در عرصه‌های مختلف پیش‌رو پیروز و سربلند بیرون آورد؛ همچنان که اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایستادگی و ازخودگذشتگی کسانی چون آزادگان غیور و خانواده‌های صبورشان است.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi