شناسه خبر : 103036
سه شنبه 31 مرداد 1402 , 12:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دوران اسارت باید توسط آزادگان روایت‌گری شود

فاش نیوز - حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» گفت: دوران اسارت بخشی از دفاع مقدس است که باید توسط آزادگان روایت‌گری شود.

کد خبر: ۶۱۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶ - 21August 2023
 

دوران اسارت باید توسط آزادگان روایت‌گری شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان شامگاه یک‌شنبه در دیدار با جمعی از آزادگان دفاع مقدس در استان، با گرامیداشت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: دوران اسارت بخشی از دفاع مقدس است که باید توسط آزادگان روایت‌گری شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: قبل از اینکه دشمن بخواهد روایتی از تاریخ اسارت و جنگ تحمیلی را با انتخاب خود و براساس غرض‌ورزی‌ها روایت کند، شما روایت‌گران تاریخ اسارت از دردها، رنج‌ها و صبوری‌ها و حتی ریزترین مسائل نباید غفلت بورزید.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: دنیای غرب فیلم‌های بسیاری را توسط کمپانی‌های بزرگ هالیوودی از جنگ جهانی دوم ساخته است تا بتواند روایت خود را به تاریخ القا کند و چهره خود را به کمک رسانه در لابه‌لای تاریخ موجه سازد و تفکر خود را بر مردم جهان غالب کند؛ اما آن چیزهایی که ما از دوران اسارت رزمندگان ثبت کرده‌ایم، بسیار اندک است و نباید به اینها بسنده کرد؛ بلکه باید اسرار جبهه و جنگ را به مردم و نسل جوان بازگو کرد.

وی ضمن تجلیل از آزادگان به آن‌ها توصیه کرد: خانواده‌های‌تان بر گردن شما حق دارند؛ چراکه در تمام سختی اسارت، تحمل سختی‌ها را برجان خریدند و یکی از ارزشمندترین کارهای شما محبت و توجه به خانواده است که پاسداشت همه سختی‌های آن دوران است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi