شناسه خبر : 103063
پنجشنبه 02 شهريور 1402 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست اصلاح دستورالعمل تکریم ایثارگران وزارت راه برگزار شد

یکپارچه‌سازی و ایجاد وحدت رویه در خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، یکی از بندهای مهم شرح وظایف مشاوران وزرا و روسای دستگاه های اجرایی در امور ایثارگران است، که در مهرماه سال گذشته توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد...

فاش نیوز - پنجمین جلسه اصلاح، ویرایش و بازنگری دستورالعمل تجلیل و تکریم ایثارگران وزارت راه و شهرسازی با حضور مشاور ایثارگران وزیر را و شهرسازی برگزار شد.

به منظور یکپارچه سازی وایجاد وحدت رویه در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در وزارت راه و شهرسازی، تهیه یک دستورالعمل جامع خدمات رسانی به  ایثارگران در سال گذشته، به رضا علامه‌زاده، مشاور ایثارگران مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران واگذار گردید.

نگارش این دستورالعمل پس از پنج ماه تلاش و بررسی در شورای ایثارگران وزارت متبوع در فروردین‌ماه سال جاری پایان یافت و تاکنون طی پنج مرحله با حضور حمید مردانیان، مشاور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی مورد ویرایش، اصلاح و بازنگری قرار گرفته است.

یکپارچه‌سازی و ایجاد وحدت رویه در خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، یکی از بندهای مهم شرح وظایف مشاوران وزرا و روسای دستگاه های اجرایی در امور ایثارگران است، که در مهرماه سال گذشته توسط  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

ایجاد رویه واحد در دو موضوع ترویج و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دستگاه ها موجب ارتقاء سطح رضایتمندی، جامعه هدف ایثارگران و تقویت فرهنگ ایثار، مقاومت و پایداری خواهد شد.

اضافه می نماید دولت سیزدهم از زمان شروع به کار، در موضوعات مختلف، اسناد تحولی را تصویب و برای ایجاد رضایت‌مندی و خدمت‌رسانی به مردم، با امضای رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی ذیربط ابلاغ نموده است. بخشی از این سند تحول مربوط به چرخش های تحول‌آفرین در امور مرتبط با تعظیم و تکریم و ارتقاء رضایتمندی در خانواده معظم شهدا و ایثارگران، یکپارچه‌سازی و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به جامعه هدف ایثارگران است، که به بنیاد شهید و سایر دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

اینستاگرام
اگر اجرا بشه خوبه...
با متخلفین، برخورد قاطع بشه...
سلام.
با تشکر، بنظر مي رسد هنوز تا تکریم ایثارگران و جانبازان در سفرهای هوایی، ریلی و بین شهری فاصله بسیاری داریم.
هر گاه شرایط در این سه مسیر حمل و نقل به گونه‌ای شد، که جانباز توانست به تنهایی وبدون دغدغه رفت و آمد کند آن وقت می توان گفت که تکریمی صورت گرفته است، در غیر این صورت برگزاری نشست‌ها و صدور ابلاغیه ها مصداق تکریم نیست.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi