شناسه خبر : 103089
چهارشنبه 01 شهريور 1402 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برنامه رادیویی «پرواز روحانی» با محوریت شهدای روحانی لرستان تولید شد

فاش نیوز - حجت الاسلام «ابراهیمی» از تولید برنامه رادیویی «پرواز روحانی» خبرداد و گفت: این برنامه برای تکریم و ارج نهادن به شهدای گرانقدر روحانی استان لرستان با هدف شناخت نسل جوان از شهدای روحانی استان لرستان تولید شده است.

کد خبر: ۶۱۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ - 23August 2023
 

برنامه رادیویی «پرواز روحانی» با محوریت شهدای روحانی لرستان تولید شدحجت الاسلام «سیّد امیر ابراهیمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از تولید برنامه رادیویی «پرواز روحانی» خبرداد و اظهار داشت: این برنامه برای تکریم و ارج نهادن به شهدای گرانقدر روحانی استان لرستان با هدف شناخت نسل جوان از شهدای روحانی استان لرستان تولید شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه در قالب پاکدست صوتی است، افزود:  برنامه «پرواز روحانی» به همت مشارکت روحانیت نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و تلاش  مدیریت تولید رادیو لرستان تولید شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های  مشارکت روحانیت استان لرستان با اشاره به اینکه فارغ از هر شعاری ما همه مدیون خون شهدا و همه کسانی که از این مرز و بوم دفاع کرده‌اند هستیم، گفت: نقد به هر بخشی وارد است اما باید دانست جدای انتقادهای سازنده امنیت، آرامش و آزادی ما وابسته به یاد این بزرگواران است.

ابراهیمی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، صدا و سیما دستگاه انسان‌ساز است. ما نیز در این انسان‌سازی نقش داریم.

وی خاطرنشان کرد: با پیروی از آرمان‌های عزیزی  که این چنین انقلاب را پاسداشتند و جانشان را کف دست گذاشتند و  یادآودی ارزش‌های آنها به جوانان و نوجوان می‌توان در این انسان سازی موثر بود و می‌توان انسان‌هایی تربیت کرد که در نسل‌های آینده پاسدار آرمان‌های نسل‌های پیش از خود باشند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های  مشارکت روحانیت استان لرستان این برنامه شامل 60 قسمت 5 دقیقه‎ای است که در یک نوبت پخش می‌شود زمان پخش آن هرشب بعد از اذان مغرب و عشا از رادیو لرستان است و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi