شناسه خبر : 103100
دوشنبه 06 شهريور 1402 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «عسگری» آسمانی شد

فاش نیوز - پدر شهیدان «رجبعلی، محمدعلی و اسماعیل عسگری» از شهرستان بهار همدان در سن ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاج «قربانعلی عسگری» پدر شهیدان دفاع مقدس «رجبعلی، محمدعلی و اسماعیل»، پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش، شامگاه جمعه سوم شهریور دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این پدر سه شهید که اسوه تقوا و صبر بود، امروز (یکشنبه) صبح از بیت شریف واقع در شهر لالجین تا گلزار شهدا با حضور شیفتگان حضرت اباعبدا... الحسین (ع)، مردم شهیدپرور و مسئولین استان و شهرستان تشییع شد.

شهید رجبعلی عسگری با عضویت رسمی سپاه، سال ۱۳۶۰ در سرپل ذهاب، شهید محمدعلی عسگری با عضویت بسیجی در سن ۱۹ سالگی سال ۱۳۶۵ در ام الرصاص و شهید اسماعیل عسگری با عضویت رسمی سپاه در سن ۲۱ سالگی و در سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پدر شهیدان «عسگری» آسمانی شد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi