شناسه خبر : 103105
جمعه 03 شهريور 1402 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیم به ستارگانِ سیاست خارجی ج.ا.ایران؛

آسمانی شدگان بدست اشقیای طالبان!

فاش نیوز - حضور در سخت‌ترین ماموریتِ محوله‌ی اداری، سیاسی، امنیتی و رسانه ای. عبور از همه‌ی علایق و سلایق شخصی، شخصیتی، جایگاهی و اراده ای. پذیرشِ مسئولیت در پُرتنش‌ترین مناطق زمینی، مقاطع زمانی و مقاصد جغرافیایی. «شهادت» بدست شقی و شنیع‌ترین مردم، و شبیه‌ترین آنان به خوارج، نواصب و نوادگان اشقیایِ یزیدی و شیطانی. مظلومیت فردی، محجوریت شخصی و محرومیت جمعی! آن هم در اوج مشهوریت رسانه ای و جهانی.

اول)- هفدهم مردادماه یادآور یکی از تلخ ترین وقایع اتفاقیه علیه نمایندگان رسمیِ نظام انقلابی و ایرانیان اهورایی در سرکنسولگری ج.ا مستقر در شهر مزارشریف افغانستان است. همان عمل جنایت آمیزی که دقیقا ۲۵ سال پیش از این و همزمان با ورود دژخیمان جنایتکار و خباثت‌بارِ طالبان، یا همان مهاجمان و ماموران آموزش دیده‌ی سرویس های اطلاعاتی پاکستان و آمریکاییان، به وقوع پیوست و ۹ نفر از ستارگان آسمان ولایت، امامت و وزارت کشورمان را به ناجوان‌مردانه‌ترین شیوه‌ی ضدانسانی به رگبار بسته و دل های میلیون ها عاشق مُلک و ملت را برای همیشه داغدار نمودند!

دوم)- اینکه شما در کشوری ماموریت یافته باشید که دولتی مستقر داشته و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی اش حداقل هایی از اصول حفاظتی و دفاعی برای مردمان خود و نمایندگان سایر کشورها را برعهده گرفته و متعهد شده باشند از جان و مال آنان دفاع نمایند، مساله ای است که تا حدی امکان اطمینان یابی برای همگان را بوجود آورده و دغدغه های سایران را برطرف می نماید. وقتی اما ماموران و کارگزارانت غریبانه و مظلومانه در منطقه ای حاضر به قبول مسئولیت شده که هرج و مرج ناشی از ورود و حضور دشمنان دیرینه ی تاریخی، تمدنی، مذهبی و ملی ات از مدت ها قبل به اثبات رسیده و زبانزد عام و خاص گردیده در عین حال ولی همچنان «می مانی» و برای محافظت از منافع همنوعان و مردمان دو ملت همکیش، همزبان و مسلمان فداکاری می فرمایی، معلوم است که قهرمان اصلی خودِ تو هستی و این، تنها دشمنان خونی و تمدنی دو سویه ی مرزی و همسایگان همیشگی هستند که حاضر به انجام چنین جنایت هولناک و خباثت اسفناکی می شوند! دقیقا همان کاری که جز بدست سران و فرماندهان وقت و فعلیِ طالبان از هیچ فرد و مجموعه ای حاصل نمی شود و بر نمی آید!

سوم)- شاید برای شما و بخشی از اعضای جامعه این مساله که علی رغم فرارسیدن سالگرد شهادت دیپلمات های مظلوم ج.ا در عین حال اما مقامات رده بالای مسئول در کشور، از جمله منصوبان سیاسی، فرهنگی و امنیتی ایشان، بغیر از ارسال پیام های «تبریک» و گرامیداشت برخی خبرنگارانی که حتی یک کلمه پیرامون همان شهدای قهرمان ننوشته و نگفته اند! نه تنها حرکت قابل توجهی راجع به آنان صورت نداده بلکه آنگونه که باید، حتی در رسانه های ملی و جمعی نیز تحرک قابل مشاهده ای پیرامونشان صورت نگرفته! موضوعی «عادی» تلقی گردیده و حساسیتی نسبت به آن نداشته باشید، لکن وقتی به عمق ماجرا ورود پیدا کرده و مشاهده می شود «اقلیتی» مجهول الحال طی ۲۵ سال گذشته، بر خلاف پیام سراسر حزن، اندوه و صراحت حکیم انقلاب، مورخ ۲۲/شهریور/۱۳۷۷، تعمدا تلاش همه جانبه ای را برای انکارِ انتساب آن اقدام جنایتکارانه به همان سران و فرماندهان قبلی طالبان و برخی از همین حاکمان فعلی افغانستان صورت داده و می دهند، حقیقتا، دِلَت می گیرد و از فراموشیِ آن «قهرمانانِ» ملی و گمنامان عرصه های امنیتی، فرهنگی و‌ سیاست خارجی، «تَنَت»لَرزیده و روحیه ات جراحت برمیدارد و...

و اما خطاب به آسمانی شدگانِ همجوار با «مزار» منسوب به امیرمؤمنان): دوستان و همکاران، قهرمانان و ستارگانِ بلند آوازه ی آسمانِ ایرانیان. عشق، علاقه و عُلقه‌تان به جسم و جانِ سالار شهدای ظهر عاشورا و راه و رسم سیدِ قتیل، بدست اشقیای کربلا عجین شده، از همان اولین روز تولدتان، انتخابتان مگر شهادت و مقصدتان پوشیدن ردای سربازان ولایت نبود؟ قبل از ورود به سازمان و یادمان «گمنامانِ» ‌پیش از ظهور آخرالزمان، برایتان همین بس که نائب مولایمان، در رثایتان، شال عزا برافراشتند و در پیامی مالامال از اندوه و غم، شقی‌ترین گروه، قوم و قبیله ی تکفیری و آلت دست مراکز جاسوسی را عامل به خاک و خون کشیدن شمایان، مورد عتاب حیدری و‌ خطاب علوی قرار دادند؟

اِی سرافرازانِ تاریخ، تمدن و تقابل عاشورائیان و ولایت‌مداران با دشمنان حریم وطن و حریم امامان، ما و تمام دلدادگانِ نهضت امام و شهیدان، یاد و نامتان را برای ثبت در اذهان آیندگان، گرامی داشته و از خون به ناحق ریخته‌تان بدست فرماندهان وحشی‌ترین قبایل افغانستان و ماموران جنایت‌کار آمریکایی، زیر نام و عنوان «طالبان»، تا مجازات تمام آمران، عاملان و حامیان، عبور نخواهیم کرد.

اِی ستارگان سیاست خارجی و مدافعانِ وزانت نظام ج.ا.ایران. تقدیم به ارواح بلند امام راحل و شهدای وطن و حرم، بویژه شهیدان به آسمان پروازیده از جوارِ مزارِ شریفِ منتسب به امیرمؤمنان در ولایت بلخ افغانستان، و همه ی مدافعان آرمان و اهداف مقدس راهیان طلوع پیش از ظهور خورشید صاحب العصر و الزّمان «رحم الله مَن قرءَ الفاتحة» همراه با صلوات بر محمد و اهل بیت مطهرشان.

|| امان الله دهقان فرد

اینستاگرام
روحشان شاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi