شناسه خبر : 103223
چهارشنبه 08 شهريور 1402 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برپایی قرارگاه مرکزی موکب تشکل‌های شاهد و ایثارگر در عمود ۸۰۶ و ۸۰۷

فاش نیوز - نریمانی در مراسم بدرقه تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مراسم اربعین گفت: قرارگاه مرکزی موکب تشکل‌های شاهد و ایثارگر در عمود ۸۰۶ و ۸۰۷ دایر می‌شود.

برپایی قرارگاه مرکزی موکب تشکل‌های شاهد و ایثارگر در عمود ۸۰۶ و ۸۰۷

به گزارش گروه حماسه و جهاد  دفاع‌پرس، مراسم بدرقه اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر جهت حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین، عصر یکشنبه ششم شهریورماه در نمازخانه بنیاد شهید و امور ایثارگر با برگزاری مراسم روضه‌خوانی و سینه‌زنی اباعبدالله حسین (ع) برگزار شد.

رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی در این مراسم اظهار داشت: برای اولین بار است که چنین مراسمی به صورت متمرکز برگزار می‌شود و به زائران خدمات پزشکی، فرهنگی ارائه شده و به موضوع دیپلماسی ایثار پرداخته می‌شود.

نریمانی خاطرنشان کرد: قرارگاه مرکزی موکب تشکل‌های شاهد و ایثارگر در عمود ۸۰۶ و ۸۰۷ دایر می‌شود.

محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهیل کیارش، رئیس ستاد مرکزی اربعین بنیاد، امیر وجدانی‌نیا، مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و قائم مقام ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر مسئولانی بودند که در این مراسم حضور داشتند و زائران را بدرقه کردند.

گفتنی است که انجمن طلیعه آفتاب، خادمان شهدای حرم، پیام آوران ایثار، مجمع جهانی زنان ایثارگر دوستدار صلح، گروه جهادی پزشکان ایثارگر، کانون بازنشستگی بنیاد، کانون آرامش جانبازان و ایثارگران و انجمن کارآفرینان برتر صنایع دستی از جمله تشکل‌های راهی شده به مراسم پیاده‌روی اربعین امسال هستند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi