شناسه خبر : 103243
جمعه 10 شهريور 1402 , 13:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سکوت بی‌معنای استاندار هرمزگان

وزارت آموزش و پرورش نه تنها از این مدیر کل تحمیلی استاندار هرمزگان رضایت ندارد بلکه حتی از ابتدا با انتصاب او مخالف بوده است...

فاش نیوز - جریان های انقلابی و ایثار گران و خانواده شهدا بارها شکایت مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان را به نهادهای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور کتبا ارسال نمودند.

وزارت آموزش و پرورش نه تنها از این مدیر کل تحمیلی استاندار هرمزگان رضایت ندارد بلکه حتی از ابتدا با انتصاب او مخالف بوده است.

ده ها جانباز و ایثارگر و جریان های متدین و حزب اللهی بارها کتبا مراتب اعتراض خود را به انتصاب و ادامه کار مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اعلام کرده اند ولی نهایتا نه تنها این مدیر کل عزل نشد بلکه با تمام افرادی که علیه او گزارشی بدهند برخورد می شود.
آقای استاندار هرمزگان فرزند شهید بودن افتخار بزرگی است که خداوند به شما عنایت فرموده است برای تداوم این برکت الهی جلوی خطای خودتان در انتصاب این مدیر کل را بگیرید و هر چه سریعتر گوش خود را نسبت به فریاد ایثار گران باز نمایید.
روا نیست بعد از این همه گزارش، رزمندگان و ایثارگران گزارش دهنده را به اخراج تهدید نمایند.

اینستاگرام
بازرسی ریاست جمهوری رسیدگی قاطع می‌کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi