شناسه خبر : 103289
شنبه 11 شهريور 1402 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در وصیت نامه ۱۶۰ هزار نفر از شهدای جنگ تحمیلی به موضوع عمل به واجبات تاکید شده است

در وصیت نامه ۱۶۰ هزار نفر از شهدای جنگ تحمیلی به موضوع عمل به واجبات تاکید شده است

فاش نیوز - امام جمعه موقت همدان گفت: ۲۱۹ هزار نفر از فرزندان این کشور در هشت سال دفاع مقدس به مقام والای شهادت نائل آمدند و در وصیت نامه ۱۶۰ هزار نفر از آنها به سه موضوع عمل به واجبات، پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب تاکید شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه همدان با اعلام مطلب فوق افزود: همه مردم و قوای سه گانه در باره موضوع حجاب مسئولیت دارند و برای رفع بدحجابی باید همه افراد تلاش کنند.

وی مسئله مهم حجاب را به عنوان یک واجب الهی و شرعی و قانونی اعلام کرد و اظهار داشت: ۲۵ آیه قرآن مربوط به حجاب است بنابراین بی حجابی بیانگر بی توجهی به این آیات الهی است.

حجت‌الاسلام فاضلیان تاکید کرد: حجاب حافظ وقار، شخصیت، کرامت، اصالت، بزرگی، عصمت، عفت و زیبایی بانوان است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، گفت: زندگی شهیدان باهنر و رجایی برای همه مسئولان در هر رده و جایگاهی درس و الگو است چرا که این دو شهید با تشریفات و بریز و بپاش به شدت مخالف بودند.

فاضلیان، اربعین حسینی را به عنوان نماد و مانور بزرگ شیعیان دانست و خاطرنشان کرد: حضور ملیت‌های مختلف و شیعیان جهان در پیاده روی بزرگ اربعین در دنیا بی نظیر است.

امام جمعه موقت همدان یادآور شد: زمانی کسی نمی‌توانست از مرز به سمت عراق برود و زیارت کربلا آرزو بود اما امروز ۲۰ میلیون زائر در اربعین راهی کربلا شدند.

خطیب موقت جمعه همدان با اشاره به برپایی موکب‌های مردم مؤمن و خدا جوی همدان در خدمات رسانی به زائران اربعین نیز گفت: مردم همدان ۱۸ موکب در کشور عراق و ۱۵۰ ایستگاه صلواتی در داخل استان برای پذیرایی از زائران امام حسین دایر کردند و کمک‌های مردمی برای فعالیت این موکب‌ها همچنان ادامه دارد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi