شناسه خبر : 103316
دوشنبه 13 شهريور 1402 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان والامقام سید میرصالح و میرطاهر اخلاقی به لقاءالله پیوست

فاش نیوز - مادر شهیدان والامقام «سید میر صالح و میرطاهر اخلاقی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام در چهاردانگه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان والامقام سید میرصالح و میرطاهر اخلاقی به لقاءالله پیوست

به گزارش «ایثار»، حاجیه خانم «مریم آرمان طلب» مادر شهیدان والامقام «سید میرصالح و میرطاهر اخلاقی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام صبح امروز شنبه 11شهریورماه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
این مادر سرافراز که در دوران هشت سال دفاع مقدس 2 فرزند خود را در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی تقدیم راه حق کرده بود، پس از عمری مجاهدت و پرچمداری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، صبح امروز در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران در سن 83 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.
قرار است که پیکر این مادر شهید صبح فردا یکشنبه12 شهریور تشییع و پس از اقامه نماز، در بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شود.
گفتنی است، شهید میرصالح چهارم خرداد ۱۳۴۷، در شهرستان تهران دیده به جهان گشود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. پنجم اسفند ۱۳۶۲، در طلاییه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد.برادرش میرطاهر نیز از شهدای دفاع مقدس است.
مزار هر دوشهید در قطعه 24 بهشت‌زهرا(س) واقع شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi