شناسه خبر : 103317
دوشنبه 13 شهريور 1402 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین جلسه شورای مشورتی مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه های آموزشی برگزار شد

فاش نیوز - اولین جلسه شورای مشورتی مدیران کل شاهد و ایثارگر با حضور مدیر کل آموزش بنیاد و مدیران کل شاهد و ایثارگر وزارتخانه های علوم، بهداشت، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع بررسی نحوه برگزاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار شد.

اولین جلسه شورای مشورتی مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه های آموزشی برگزار شد




به گزارش "ایثار" حجت الاسلام و المسلمین دکتر هاشم صابریان مدیرکل آموزش بنیاد در این جلسه در خصوص سیاست های کلان جشنواره گفت: با توجه به اهمیت برگزاری هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار، برنامه ریزی شده تا سطح کیفی انتخاب برترین ها منطبق بر شاخص ها و استاندارهای منطبق با تراز ملی ایجاد شود. 
حجت الاسلام صابریان در ادامه بیان داشت: دستگاه های آموزشی نسبت به اطلاع رسانی فراگیر به جامعه هدف تحصیلی اقدام لازم را از طرق گوناگون انجام دهند که منجر به ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی در جامعه هدف می شود.
وی افزود: با توجه به دیدگاه های مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه های آموزشی، برنامه ریزی مناسب برای برگزاری هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار انجام می شود.
دبیر هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در پایان تاکید کرد: این جشنواره با هدف معرفی و تجلیل از برترین های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه های آموزشی عضو طرح شاهد مطابق برنامه عملیاتی در اسفند ماه برگزار خواهد شد. 
در ادامه این جلسه، هر یک از مدیران شاهد و ایثارگر وزارتخانه های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی دیدگاه و نقطه نظرات خود را در خصوص زمان و نحوه اجرای جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار بیان کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi