شناسه خبر : 103326
دوشنبه 13 شهريور 1402 , 12:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید ردانی‌پور: ما با یزید صلح نمی‌کنیم

فاش نیوز - در صوتی که برای اولین بار از سخنرانی شهید ردانی‌پور منتشر شده می‌شنویم: ما با کسانی که با مرام حسین(ع) مخالف هستند می‌جنگیم و با کسانی که در مسیر حسین(ع) هستند، سازش می‌کنیم. صلح ما با حسین است نه با یزید.

شهید ردانی‌پور: ما با یزید صلح نمی‌کنیم+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، صوت سخنرانی سردار شهید مصطفی ردانی‌پور در عملیات رمضان به مناسبت ایام سوگواری اربعین سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اولین بار منتشر شد.

شهید ردانی‌پور در این سخنرانی که سوم مردادماه ۱۳۶۱ در میان بسیجیان پایگاه شهید مدنی از لشکر ۸ نجف‌اشرف انجام شده می‌گوید: شعار ما «اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ وَ وَلِیُّ لِمَنْ والاکُمْ وَ عَدُوُّ لِمَنْ عاداکُمْ» است. یعنی به زبان ساده به امام حسین(ع) می‌گوییم «امام حسین(ع)! شما امام ما هستید، ما شیعه شما هستیم، ما با کسی که با شما سازش داشته باشد، یعنی کسی که مرام، روش و عقیده شما را احترام می‌گذارد و در آن مسیر قرار می‌گیرد، صلح می‌کنیم و با کسی که با شما بجنگد، می‌جنگیم .» 

این شهید در ادامه می‌گوید: الان وجود مقدس امام حسین(ع) از نظر ظاهری در میان ما نیستند، اما مرام حسین(ع) در بین ما است و ما از مرام حسین(ع) دفاع می‌کنیم و با کسانی که با مرام حسین(ع) مخالف هستند، می‌جنگیم و با کسانی که در مسیر حسین(ع) هستند، سازش می‌کنیم. 

او در ادامه تأکید می‌کند: پس صلح ما آن وقتی است که به کربلا برسیم؛ صلح ما با حسین(ع) است نه با یزید. 

شهید ردانی‌پور در پایان خطاب به امام حسین(ع) می‌گوید: «یا لیتنی کنت معکم فافوز فوزاً عظیماً» ای کاش ما در روز عاشورا با شما بودیم تا با شما سعادتمند می‌شدیم. الان میدان عمل است. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi