شناسه خبر : 103346
پنجشنبه 16 شهريور 1402 , 15:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خالص‌سازی؛ اصولگرا یا اصلاح‌طلب؟

فاش نیوز - منظور از موضوع خالص سازی در حکومت یعنی این که کلیه ارگان ها و قوای حاکمیتی در کشور از یک طیف سیاسی باشند.

اجرای مدل خالص‌سازی در طول تاریخ انقلاب اسلامی دو بار توسط اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در کشور صورت گرفت و همانطور که در مباحث خالص سازی توسط اصلاح‌طلبان و غربگرایان گفته و اعتراف شده موجب نابودی اقتصاد و معیشت و جسارت دشمنان نظام شده است.

اخیرا" نیز مردم بر همین استناد تلاش کردند تا حاکمت یکدست یا خالص‌سازی در جهت طیف انقلابیون و عاشقان ولایت صورت گیرد. لیکن رییس جمهور انقلابی مقاومت کرده و همچنان مسئولان از طیف های سیاسی مختلف و متنوع در حکومت حضور دارند.

خسارت های مختلفی که تاکنون طیف غربگرا در کشور ایجاد کرده برکسی پوشیده نیست و بخشی مربوط به جاسوسان نفوذی در حکومت و بخشی دیگر مربوط به مسئولانی بود که دارای مدرک دکترا از دانشگاه های معلوم‌الحال و جاسوس‌پرور خارج کشور بودند.

اما سوادشان در عمل در حد ابتدایی بوده و بدتر این که آن دسته مسئولان غربگرا که هنوز در دولت انقلابی حضور دارند به هیچ‌وجه به نظرات و تذکرات قانونی کارشناسان زبده و متعهد به نظام اسلامی توجه ندارند و ضدیت می کنند و  هر آنچه به عقل ناقص خودشان برسد انجام می دهند.

در این چارچوب بارها از رییس جمهور متدین و انقلابی درخواست شده است که این‌گونه مسئولان که از دولت قبل و حتی دولت اصلاحات تا به امروز در پست های حساس حضور دارند و مسببان وضع موجود لقب گرفتند را اخراج کند.

سخن آخر این که چنانچه دستگاه های نظارتی به عملکرد مسئولان غربگرا رجوع کنند، به طور قطع و یقین تخلفات و جرایم فراوانی کشف خواهد شد که باعث شده است مملکت به رکود و تورم بی‌سابقه در سال های اخیر برسد.

|| محسن ناطق

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi