شناسه خبر : 103365
پنجشنبه 16 شهريور 1402 , 14:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضربۀ سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات به شبکۀ سازماندهی اغتشاشات

فاش نیوز - سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای مشترک از ضربه جدی به شبکه سازماندهی اغتشاشات خبر دادند.

ضربۀ سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات به شبکۀ سازماندهی اغتشاشات

به گزارش خبرگزاری فارس: سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات با انتشار بیانیه ای مشترک درباره ضربه یک شبکه سازماندهی اغتشاشات اطلاع رسانی کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به اطلاع مردم شریف ایران می رساند با پیگیری های اطلاعاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تعدادی از اعضای یک شبکه سازماندهی اغتشاشات، شناسایی و تحت ضربه قرار گرفتند.

اعضای این شبکه که با حمایت مالی وزارت امور خارجه آمریکا، هدایت موسسه خانه آزادی و موسسه خشونت پرهیزی برای دموکراسی و با مدیریت یکی از عناصر سیاسی خارج نشین، مشغول شبکه سازی زنان و برنامه ریزی برای نقش آفرینی در اغتشاشات بودند، با برگزاری دوره های مجازی و رایگان برای فعالان حوزه زنان و جامعه مدنی، عناصری از داخل و خارج از کشور را تحت آموزش قرار می دادند.

این موسسه که آخرین کارگاه آموزشی خود را در تیرماه سال جاری برای فعالان حوزه زنان در خارج از کشور، توسط یکی از خبرنگاران رسانه های معاند در دانشگاه امنیتی سواز انگلستان برگزار کرده بود، قصد داشته است طی دو روز 16 و 23 شهریورماه سال جاری، دوره ای محرمانه با حضور جمعی از فعالان مدنی و زنان و در بستر فضای مجازی برگزار کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، هدف از برگزاری این دوره ها، ایجاد آمادگی و ارائه دستور کار برای آشوبگران داخلی برای احیای فضای تنش و اغتشاش بوده است.

اینستاگرام
سلام ، از این خبر بسیار خوشحال شدیم و میبایست خدا قوت عرض کنیم بویژه اینکه دو ستون امنیتی کشور به اتفاق و کاملا هم جهت و در یک راستای مشترک چنین اطلاعیه مهمی صادر کردند.
این اطلاعیه از حهات و جنبه های زیادی حائز اهمیت است زیرا در اولین نگاه پرده از عوامل اصلی و بودجه خارجی اغتشاشات سال گذشته برداشته و اقدام رهبر معظم انقلاب که ابتدا اغتشاشات را جنگ ترکیبی دشمن نامید سپس کلیه فریب خوردگانی که در اعتشاشات دستگیر شدند را مورد عفو و رافت اسلامی قرار دادند که بهترین استراتژی جنگ ترکیبی در مقابل دشمن بود.
اگر بخواهیم در خصوص جنگ ترکیبی صحبت کنیم به ابعاد و جنبه های مختلفی وارد خواهیم شد که برخی در مخیله عموم مردم نمی گنجد بلکه میبایست متخصصین مربوط نسبت به تشریح ابعاد و جنبه های مختلف جنگ ترکیبی توضیحات لازم ارائه نمایند که بهترین الگوی موجود همین اطلاعیه مشترک از طرف عزیزان سپاه و اداره اطلاعات کشور است.
سوالی که در این خصوص مطرح میباشد نحوه برخورداری از ابزار برخورد با هنجارشکنی در جامعه است که هنوز به قانونی منسجم تبدیل نشده است لابد برخورداری از ابزار دینی در مبارزه با هنجار شکنی صحیح بنظر نمی رسد زیرا علی الظاهر مردم معترض به معیشت و هنجارشکنان در یک صف دیده میشوند تا هر دو را در مقابل دین قرار دهد که قطعا جزو نقشه دشمن است لذا چنانچه ابزار مبارزه با هنجارشکنی از فرهنگ عمومی ایرانی برگرفته باشد اکثریت قاطع مردم در مقابل تعدادی انگشت شمار هنجار شکن قرار خواهند گرفت تا از فرهنگ و هویت ایرانی دفاع کنند.
همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند جنگ ترکیبی نیازمند بازخوانی و ریشه یابی اغتشاشات بوده که اکنون با صدور اطلاعیه دستگاههای امنیتی کشور تکلیف بر خواص معلوم شده است همچنین خط کشی لازم برای برخی افراد که در حمایت از هنجار شکنی در فضای مجازی یا مطبوعات با دشمنان نظام همگام بودند نیز مشخص شده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi