شناسه خبر : 103366
شنبه 18 شهريور 1402 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحصیل‌کرده‌های خارج؛ بی‌سواد و غربگرا

مسئولان غربگرا که از دولت های قبل در پست های حساس دولت انقلابی باقی ماندند، نه تنها فایده ای برای کشور ندارند بلکه با کارشناسان زبده و متعهد انقلابی ضدیت دارند و اجازه نمی دهند...

فاش نیوز - اسامی برخی نامزدها منتشر شد. اکثریت نام های منتشر را می شناسیم؛ زیرا آنها افرادی بودند که به دلیل ضریب هوشی بسیار پایین و مدارک دانشگاهی از دانشگاههای خارجی که فقط پول می گیرند، هیچ جایگاهی در حکومت نداشتند؛ لیکن با گرایش اصلاحات و غربگرایی و برخورداری از حمایت همه جانبه کشورهای غربی توانستند پست های مهمی را در حکومت تسخیر کنند.

مردم با شناختی که از آنها داشتند، در انتخابات مانع از تصاحب پست های حساس شدند. اما با کمال تاسف هنوز تعدادی از آن دسته مدیران غربگرا در دولت انقلابی حضور دارند که لازم است دولت انقلابی در اسرع وقت تدبیری برای جایگزینی آنان بیندیشند.

مسئولان غربگرا که از دولت های قبل در پست های حساس دولت انقلابی باقی ماندند، نه تنها فایده ای برای کشور ندارند بلکه با کارشناسان زبده و متعهد انقلابی ضدیت دارند و اجازه نمی دهند نیروهای انقلابی فعالیت لازم را برای خدمت به مردم و نظام داشته باشند.

از سوی دیگر به دلیل بی‌اطلاعی از ضوابط و قوانین، دستورات خلاف قوانین یا سلیقه ای صادر می کنند؛ که طبق قانون، کارشناسان ابتدا تخلف از قانون در دستور مدیر را تذکر بدهند و در صورت تاکید بر اجرای دستور خلاف قانون، کارشناسان باید اجباری اجرا کنند. به این ترتیب خدمت بسیار دشوار و طاقت‌فرسا شده است.

اشخاصی که در ارتباط با تحقیقات علمی در رشته های مختلف هستند میدانند مشکلات کلان کشور در دوران هشت ساله دولت قبل ایجاد شد که در دولتهای قبل از آن وجود نداشت؛ بلکه برخی مشکلات فعلی نقطه قوت دولتهای قبل بود.

بارها عرض کردیم حاکمیت قبل از جراحی اقتصادی می بایست پاکسازی از عناصر فاسد و غرب‌پرست را اولویت قرار دهد؛ زیرا پس از گذشت بیش از دو سال از تشکیل دولت و مجلس انقلابی، بسیار دیر شده و آن دسته از مسئولان فاسد همچنان مشغول فساد و اشاعه آنها می باشند؛ یا همچنان با نعل وارونه، بر خلاف مصلحت کشور، در پست های حساس فعالیت می کنند.

در خصوص ریشه‌یابی اغتشاشات نیز با نعل وارونه مواجه بودیم؛ به نحوی که مبارزه با هنجارشکنی را با ابزار دین انجام دادند که موجب شده اینطور به نظر برسد که مردم مقابل دین قرار گرفتند. در حالی که هنجارشکنی نیاز به ابزار فرهنگی دارد تا مردم در مقابل هنجارشکنان قرار گیرند؛ تا با فرهنگ غنی و بی نظیر ایرانی بسرعت طومار هنجارشکنی جمع گردد.

لیکن همانطور که رهبر معظم انقلاب هنجارشکنی را جنگ ترکیبی تبیین کردند، دارای ابعاد مختلف است که فرهنگ ایرانی ظرفیت کامل مبارزه با آن را در اختیار دارد.

چرا افرادی در مراکز تصمیم‌گیری قرار دارند که با نقشه ها و فریب دشمن همسو هستند و مردم را مقابل دین قرار می دهند؟

اینگونه نقشه ها و فریب ها صدها سال بارها توسط دشمنان تکرار شده است که مردم با فرهنگ ایرانی و شهادت‌طلب، دشمن را شکست دادند.

|| محسن ناطق

اینستاگرام
چقدر ماشالا از همه چیز با خبری و محکم حرف میزنی همیشه یه احساس کن شاید اشتباه میکنی
سلام برادر جانباز
زیاد به دل نگیر اگر هم از تحصیل کردگان خارج هستی
کلی گفتن ولی خب همیشه استثنا هم هست
اما متاسفانه تجربه در مورد بسیاری از افراد نشون داده که به هر حال نمک گیر غرب هستند یا لا اقل مرعوبان غربشون سابقه خوبی در اذهان بجا نگذاشته اند
ولی خب داریم افرادی را هم که خارج حتی آمریکا تحصیل کردن و رخها کردند آمدند تا به انقلاب و کشور خدمت کنند و چون به ماهیت واقعی غرب و غربی ها پی برده بودند دچار آفت غربزدگی نشدند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi