شناسه خبر : 103369
شنبه 18 شهريور 1402 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزند آزاده و جانباز قزوینی در مسابقات بین‌المللی قرآن اندونزی خوش درخشید

فاش نیوز - سید مصطفی حسینی فرزند آزاده و جانباز قزوینی، رتبه نخست بخش تلاوت مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در اندونزی را از آن خود کرد.
 
فرزند آزاده و جانباز قزوینی در مسابقات بین‌المللی قرآن اندونزی خوش درخشید
به گزارش ایثار، مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در روز‌های ۱۴ تا ۱۶ شهریور ماه امسال در کشور اندونزی برگزار شد.
سید مصطفی حسینی فرزند آزاده و جانباز قزوینی سیدممتاز حسینی، که به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها حاضر بود، رتبه نخست بخش تلاوت را از آن خود کند.
این مسابقات به همت جمعیت «الحفاظ و القرآء» وابسته به سازمان اسلامی نهضت‌العلماء اندونزی با حضور یکصد شرکت کننده از داخل این کشور و نمایندگانی از کشور‌های ایران، برونئی، هند، مالزی، تایلند، تایوان، پاکستان و بنگلادش در دو رشته تلاوت و حفظ ۳۰ جزء قرآن کریم ویژه آقایان برگزار شد.
سید مصطفی حسینی قاری جوان کشورمان با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، کمیته اعزام و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی، به این دوره از مسابقات اعزام شد.
گفتنی است سیدمصطفی حسینی، فرزند آزاده و جانباز قزوینی، متولد 1374 در قزوین است و مادر این قاری ممتاز نیز حافظ کل قرآن‌کریم است.
این فرزند آزاده و جانباز قزوینی قاری مراسم اختتامیه هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار در قزوین بود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi