شناسه خبر : 103407
یکشنبه 19 شهريور 1402 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قاضی زاده هاشمی: شهدا وحدت بخش و اتحاد آفرین در جامعه هستند

فاش نیوز - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شنبه ۱۸ شهریورماه در حسینیه کوثر نراقی‌ها در دیدار چهره به چهره با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: شهدا وحدت‌بخش و اتحاد آفرین در جامعه هستند و یک تکه از پیکر مطهر شهدا که به شهری می‌آید آن شهر را به حرکت و تکاپو درمی‌آورد.
 
دکتر قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با ایثارگران: شهدا وحدت بخش و اتحاد آفرین در جامعه هستند
به گزارش «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار با گرامیداشت یاد و نام شهدا و ضمن خیرمقدم به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حاضر در این مراسم، گفت: امیدوارم این لیاقت را داشته باشیم که به عنوان خادمان شهدا خدمت کنیم. خادمان خوبی برای خانواده‌های شهدا باشیم و با نگاه عالی شما، افراد اثرگذاری در خدمت به خانواده ایثار و شهادت باشیم.
معاون رئیس جمهور در ادامه اظهار داشت: در حوزه ایثار و شهادت پرچمداران آن کسانی هستند که کار زینبی و اهداف شهدا را  دنبال و تبیین می‌کنند. مقام معظم رهبری هم خانواده‌های شهدا را رسانه می‌دانند که می‌توانند منش شهدا را به نسل امروز انتقال دهند، زیرا این نسل در کنار شهدا زندگی کردند و می‌توانند پیام شهدا را به اقصی نقاط دنیا بفرستند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه، خاطرنشان کرد: شهدا افرادی بودند که در کنار ما می‌‌زیستند اما نگاهشان به عالم متفاوت بود. ویژگی جنگ تحمیلی «فرقان» بودن آن است و انسان‌ها را از هم تفکیک می‌کرد. خدا به برخی از انسان‌های حاضر در دفاع مقدس، مقام شهادت عطا کرد.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی همچنین گفت: خانواده ایثار و شهادت 3 و نیم میلیون نفر هستند که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند که با احتساب رزمندگان به ۱۲ میلیون نفر می‌رسند. اگر یک میلیون نفر این جامعه امور را اصلاح کنند می‌توانیم در مسیر شهدا حرکت و پرچمی که توسط شهدا به اهتزاز درآمد را  حمل کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان  این مراسم گفت: شهدا وحدت‌بخش و اتحادآفرین  در جامعه هستند و  یک تکه از  پیکر مطهر شهدا که به شهری می‌آید آن شهر را به حرکت و تکاپو  در می‌آورد. امیدوارم بتوانیم در مسیر اهداف و آرمان‌های شهدا حرکت کنیم.
در پایان این مراسم، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را مورد بررسی و رسیدگی قرار دادند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi