شناسه خبر : 103409
یکشنبه 19 شهريور 1402 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گردآوری ۶۹۵ خاطره شفاهی از والدین شهدای قم

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: طی دو سال گذشته تاکنون ۶۹۵ مورد خاطرات شفاهی از خانواده معظم شهدا در استان قم گردآوری شده است.
 
گردآوری 695 خاطره شفاهی از والدین شهدای قم
به گزارش ایثار، حجت الاسلام حسن هنرمند با ذکر خبر فوق افزود: این خاطرات توسط تیم حرفه‌ای تهیه و طی قراردادی با صدا و سیما از سیمای نور در ساعت پر بیننده پخش شده و هم اکنون نیز در حال پخش است.

وی ادامه داد: جمع آوری خاطرات شهدا با هدف شناساندن سبک زندگی شهدا به نسل امروز و ترویج فرهنگ ایثار شهادت در جامعه انجام می‌شود.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار شهادت استان قم ادامه داد: این طرح تا پوشش کامل والدین معظم شهدای در قید حیات ادامه می‌یابد.

حجت الاسلام هنرمند ادامه داد: همچنین همزمان با این طرح گردآوری خاطرات شفاهی جانبازان نیز در حال پیگیری است.

وی در پایان عنوان کرد: جانبازان اسناد زنده دوران دفاع مقدس هستند، گردآوری خاطرات این عزیزان فرهنگ دوران دفاع مقدس را به نسل امروز منتقل می‌سازد تا نسلهای انقلاب به ویژه آنان که دفاع مقدس را لمس نکردند بدانند عزت، آزادی، امنیت و استقلال خود را که در سایه آن در مسیر پیشرفت قرار دارند، مدیون چه ایثارگری‌هایی هستند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi