شناسه خبر : 103429
یکشنبه 19 شهريور 1402 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در ادامه جوسازی‌های اخیر علیه استادان انقلابی در دانشگاه‌ها

تخریب و ترور شخصیت، حربه غرب‌زدگان علیه نیروهای ارزشی

اکنون بیش از گذشته به شدت نیازمند پاکسازی عناصر غرب زده از دستگاه ها، سازمان ها و ارگان های اصلی کشور هستیم...

فاش نیوز - ضدیت و مخالفت با نیروهای متعهد و انقلابی حربه آشکاری است که از سوی پسمانده های غربگرا بر علیه نیروهای ارزشی، با تخریب و ترور شخصیت در دهه های گذشته تاکنون رایج بوده است.

اگر چه آمار عملکردها در حیطه علمی بسیار ممتاز و عالی است، اما در تمام ارگان ها یک وضعیت مشابه وجود دارد و فقط مختص دانشگاه ها نیست. البته غربزدگی در دانشگاه تاثیر بیشتری داشته و نیاز به مراقبت دائمی دارد. متاسفانه سال هاست در اثر نفوذ مسئولان غرب‌زده بی‌سواد در پست های کشور نتواستیم آن طور که شایسته و بایسته است خدمت کنیم.

اگر چه هر سال در زمینه های علمی، پس از ارزشیابی، رتبه اول کشور را کسب کردیم و گاهی بالاتر از سطح کشور ارزیابی شدیم، اما برخی مسئولان به دلیل اعمال سلیقه یا سیاست های جناحی با موضوعاتی همچون احداث ساختمان بسیج مخالفت کردند.

یا اینکه ورزشگاه هایی که برای تمرین قهرمانان ملی ایجاد شده و تحت نظر مدیریت هیأت های ورزشی بوده، با اجبار توسط مسئول غربگرا براساس قانون خصوصی‌سازی به فروش گذاشتند که بحرانی عمیق برای ورزش قهرمانی استان ایجاد کرد.

خلاصه اینها مشتی از خروار است که وظیفه دولت و مجلس انقلابی را دو چندان کرده است. اما بازنگری در گزینش مسئولان - همانطور که برای مسئولانی که خانواده خارج از کشور داشتند مشکل ساز شد - موجب ایحاد فرصت مناسب برای حضور افراد متعهد و انقلابی خواهد شد.

اکنون نیز به شدت نیازمند پاکسازی عناصر غرب‌زده از دستگاه ها، سازمان ها و ارگان های کشور هستیم. با وجود این که مقام معظم رهبری در خصوص حذف ناامیدی و ایجاد یأس در جامعه تاکنون فرمان هایی صادر کرده است. اما برخی رسانه ها بدون توجه به فرامین رهبری و در جهت همسویی با دشمنان نظام، اقدام به پمپاژ ناامیدی در جامعه می کنند.

لیکن از سوی مقامات مسئول تاکنون هیچگونه عکس العملی در این خصوص بروز نکرده است. لذا چگونه امکان دارد که سیاستی در ارگانی اتخاذ گردد که مخالف با فرامین رهبر معظم انقلاب باشد؟

سخن آخر این که تا چه وقت باید شاهد ضدیت و کارشکنی با نیروهای متعهد و انقلابی باشیم که زیر بار اتهامات ناروای عده ای غرب‌زده، تاکنون علاوه بر خود نظام هم دچار مشکلات فراوانی شده اند؟

|| محسن ناطق

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi