شناسه خبر : 103455
سه شنبه 21 شهريور 1402 , 15:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت تفحص شهدا را در مستندی از شبکه افق ببینید

فاش نیوز - مستند «گمشده‌ای که پیدا بود» روایتی از تفحص شهدا است که در ۱۰ قسمت تولید شده و هر شب ساعت ۲۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

روایت تفحص شهدا را در مستندی از شبکه افق ببینید

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس،  مستند «گمشده ای که پیدا بود» روایتی از تفحص شهدا  است که به کارگردانی «علی تک روستا» و تهیه‌کنندگی «مصطفی فتاحی» در ۱۰ قسمت تولید شده است و  هر شب ساعت ۲۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

پخش این مستند از  ۱۸ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۰ شب ادامه دارد. هر قسمت از این مستند هم روایت یکی از جستجوگران پیکر شهدا و قصه شهیدی بوده که تفحص شده است.

قسمت اول  مستند «گمشده‌ای که پیدا بود» مربوط به شهید مسلم رسولی بود. قسمت دوم و سوم این مستند توسط جستجوگران پیکر شهدا جانباز «جواد منصف» و  «اکبر وحیدی» روایتگری شد.

امشب قسمت چهارم مستند «گمشده ای که پیدا بود» به روایتگری «حاج‌حسین برزگر» اختصاص دارد و تکرار آن فردا ساعت ۲ بامداد و ۱۲:۳۰ پخش می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi