شناسه خبر : 103488
سه شنبه 21 شهريور 1402 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور ۲۰ هزار و ۵۸۰ خانواده شهید و ایثارگر در طرح پایش سلامت

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۰ هزار و 580 تن از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در طرح پایش سلامت تحت درمان قرار گرفتند.
 
حضور 20 هزار و 580 خانواده شهید و ایثارگر در طرح پایش سلامت
به گزارش ایثار، حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: در این طرح ۱۳ هزار و 970 والدین شهدا ۴۵۷۰ جانباز و ۲۵۰ همسر شهید تحت ویزیت و درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد در طول سه سال گذشته تعداد افراد جامعه هدف شرکت کننده در طرح پایش سلامت رو به افزایش بوده است.

حجت الاسلام هنرمند افزود: هم اکنون تعداد پزشکان عمومی و متخصص تحت قرارداد بنیاد ۱۰۰ پزشک در استان قم و تعداد مراکز کلینیکی و پاراکلینیکی ۹۵ مرکز است که نسبت به سال ۱۴۰۰ که ۶۵ مرکز بوده رشد یافته است.

وی از دیگر خدمات بخش بهداشت و درمان را تامین تجهیزات پزشکی ذکر کرد و بیان داشت: تزریق واکسن آنفلوانزا برای ۱۸۲۸ ایثارگر در طول دو سال انجام شده، همچنین ۲۹ هزار و 260 مورد اعزام به خارج از استان در این مدت صورت گرفته است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi