شناسه خبر : 103722
چهارشنبه 29 شهريور 1402 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آنچه بر هیچ عقل سلیم و وجدان بیدار پوشیده نیست

از این ظرفیت ناب و بی‌آلایش مطالبه‌گری ایثارگران نهایت بهره‌مندی در راستای مبارزه با هر نوع خدایی نکرده کجروی‌ و فساد ...

فاش نیوز - بر هیچ عقل سلیم و وجدان بیدار پوشیده نیست که ایثارگران دفاع مقدس که از سنین جوانی و نوجوانی در سال‌های مبارزه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا سال‌های اولیه قبل از جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار جهانی علیه انقلاب‌اسلامی و هشت سال دفاع‌ مقدس و صحنه‌های بعد از آن در فتنه ۱۳۷۸ و ۸۸ و ۹۸ تا ۱۴۰۲ طبق پیمانی که با امامین انقلاب‌ اسلامی بسته بودند، حضوری فعال و مسئولیت پذیرانه داشتند و خواهند داشت، طبیعی‌ست که در برابر کوچکترین انحراف یا زمینه انحراف در هر جایی که احساس نمایند حساسیت به خرج داده‌اند و دلسوزانه در جهت پیشگیری از پیدایش زمینه یا زمینه‌های فساد، به نهادهای نظارتی مربوطه اطلاع‌رسانی کرده اند.

مسئولان محترم می‌بایست این احساس مسئولیت‌ها را ارج نهاده و خصوصا نسبت به ایثارگران سیاست تشویقی را در پیش بگیرند. هر چند گاهی ممکن است در اطلاع‌رسانی‌های دلسوزانه ایثارگران در هر زمینه‌ای به متولیان امر، خلاف هایی غیرعمد هم پدیدار شود و از آنجاکه همگان برنیت قلبی پاک و بی‌آلایش عنصر ایثارگر واقف اند، نباید بنا را بر بازخواست و محاکمه بگذارند. چه آنکه هر روز و هر ساعت در فضای مجازی حرف‌ها و مطالبی علیه ارزش‌های انقلاب و نظام و حتی حمله به باورهای دینی و اعتقادی مردم و انواع تهمت‌ها پدیدار می‌گردد؛ که اولین موضع‌گیری‌ها در جهت دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات از طرف ایثارگران صورت می‌پذیرد؛ در حالی‌که در اکثر موارد هیچ حرکتی از جانب نهادهای نظارتی مربوطه دیده نمی‌شود، عجیب است که انگار حساسیت‌ها فقط نسبت به ایثارگران متعهد و حاضر در صحنه‌ها بکار گرفته می‌شود و احضار و دادگاه و....

خانواده معزز شهدای والامقام و ایثارگران آزاده و جانباز و رزمندگان متعهد که بر بیعت خود با امامین انقلاب‌اسلامی پا برجا مانده اند و نسبت به امور جاری کشور حساسیت نشان می‌دهند و طبق سفارشات متعدد رهبر معظم انقلاب هیچ‌گاه و تحت هیچ شرایطی از مطالبه‌گری دست نکشیده و نمی‌کشند؛ حتی اگر در دادگاهی محکوم هم بشوند و به زندان هم بیفتند، هیچ‌گاه محکومیت خود را پای ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب نخواهند نوشت بلکه در این مسیر کوشاتر از قبل خواهند شد.

سابقه آزادگان دفاع مقدس نشان می‌دهد علیرغم مرارت‌ها و رنج‌ها و مجروحیت‌ها و اسارت در چنگال دشمن بعثی اما نه تنها ذره‌ای از اعتقاد و باورشان به انقلاب اسلامی و رهبری ولایت فقیه و حقانیت دفاع مقدس کاسته نشد، بلکه به شهادت نگهبانان بعثی و ماموران صلیب سرخ جهانی، در اسارت هم آن خصوصیت انقلابی و باورهای خود را از دست ندادند؛ بلکه هر روز قوی‌تر از گذشته در برابر ظلم بی‌حد و اندازه رژیم بعث صدام قد برافراشته و سرانجام مزد استقامت‌ و پایداری خود را گرفتند و سرافرازانه و باافتخار به میهن اسلامی بازگشتند.

جانبازان عزیز علیرغم دردها و رنج‌های جسمی و روحی روزافزون، اما هیچگاه در برابر کم کاری‌ها و ترک فعل‌های متولیان امر دست از باورها و اعتقادات انقلابی نکشیده بلکه دلسوزانه و فعال نسبت به مطالبه‌گری از مسئولان همچنان در صحنه حضور دارند.

برمسئولان امر فرض است به جای برخورد با مطالبه‌گری ایثارگران، هر چند منکر اشتباه غیرعمدی نبوده و نیستیم، اولا نسبت به وظایف مصرح قانونی خودشان در اجرای مصوبات کوشا باشند؛ ثانیا از این ظرفیت ناب و بی‌آلایش مطالبه‌گری ایثارگران نهایت بهره‌مندی در راستای مبارزه با هر نوع خدایی نکرده کجروی‌ و فساد را ببرند.

از خداوند متعال برای خدمتگزاران به کشور و نظام و انقلاب‌ اسلامی سلامتی و بهروزی مسئلت می‌نمایبم.

|| سیدرضا حسینی‌نژاد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi