شناسه خبر : 103723
سه شنبه 28 شهريور 1402 , 15:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سالانه حدود ۳۵۰ نفر از ایثارگران فوت می کنند

 
فاش نیوز - به گزارش خبرگزاری آریا سعید ایرانمنش گفت: سالانه حدود 350 نفر از ایثارگران فوت می کنند. لذا باید متوجه باشیم که فرصت زیادی برای خدمت به این عزیزان نداریم.

سعید ایرانمش، مدیر کل بنیاد استان کرمان در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در گفت و گو با ایثار به بیان آماری از جامعه ایثارگری کرمان پرداخت. 
وی گفت: در مجموع استان کرمان 6 هزار و 600 شهید وجود دارد که 3 هزار و 500 نفر از والدین شهدا و یک‌هزار و 700 نفر از همسران شهدا در قید حیات هستند.
ایرانمنش با اشاره به این موضوع که آمار تعداد فرزندان جامعه ایثارگری استان 4 هزار و 700 نفر است، افزود: در استان کرمان 21 هزار جانباز 5 تا 70 درصد حضور دارند. از این آمار 189 جانباز 70 درصد هستند که این تعداد 34 جانباز قطع نخاع، 23 جانباز روشن دل و 12 جانباز خاص اعصاب و روان هستند و باقی جانبازان ترکیبی از جانبازی‌های متعدد دارند. همچنین رده‌های نظامی نیز برای خود درجه ایثارگری دارند که آمار آنها جداگانه است.
وی با بیان این موضوع که مدیران در دیدار با جانبازان به‌صورت خاص از شرایط ایثارگران آگاه نمی‌شوند، افزود: دانستن بعضی از عوارض و جزئیاتی که جانبازان و ایثارگران با آنها درگیر هستند سبب می‌شود مشکلات آنها را بهتر درک کنیم زیرا این عوارض، مشکلات دیگری را به‌دنبال دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه متوسط روزانه یک فوتی از جانبازان و والدین شهدا در سطح استان داریم، تصریح کرد: سالانه حدود 350 نفر از ایثارگران فوت می‌کنند لذا مدیران متوجه باشند که فرصت کوتاهی برای خدمت داریم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi