شناسه خبر : 103733
چهارشنبه 29 شهريور 1402 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست معاون حقوقی بنیاد شهید با خانواده شهدای حمله تروریستی اهواز

فاش نیوز - نشست معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهدای حمله تروریستی ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۷ اهواز، بعداز ظهر امروز در سالن جلسات هتل هویزه برگزار شد و مشکلات خانواده‌های شهدا مورد بررسی قرار گرفت.
 
نشست معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدای حمله تروریستی اهواز برگزار شد

به گزارش ایثار، محسن بزرگی، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست که در آستانه فرا رسیدن ۳۱ شهریور و سالگرد حمله تروریستی در اهواز برگزار شد، ضمن خیرمقدم به خانواده‌های شهدا، سلام گرم معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به خانواده شهدا ابلاغ کرد.

بزرگی با اشاره به پیگیری حقوقی پرونده‌های مربوط به حادثه تروریستی اهواز خاطرنشان کرد: وظیفه ما پشتیبانی از این جریان است و امیدوار هستیم که نتیجه خوبی دربر داشته باشد. شهادت قله انسانیت است و خدا را شاکر هستم که در خدمت شما خانواده‌های شهدا هستم و امیدوارم ما از دعای خیر شما خانواده شهدا برخوردار باشیم.

در ادامه، بزرگی مشکلات خانواده شهدا را مورد بررسی قرار داد و در مورد قانون حق پرستاری والدین شهدا عنوان کرد: ماده ۲۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران حق پرستاری را در نظر گرفته است و باید امکانات بهداشتی و حق پرستاری پرداخت شود.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست از پیگیری بنیاد برای تدارک دیدار خانواده‌های شهدای حمله تروریستی اهواز با مقام معظم رهبری خبر داد.

خانواده شهدا نیز در این نشست مشکلات شان را در حضور معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi