شناسه خبر : 103844
شنبه 01 مهر 1402 , 13:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رنج و سختی هایی که ایثارگران کشیده اند، از حد تصور خارج است

رنج و سختی هایی که ایثارگران کشیده اند، از حد تصور خارج است

فاش نیوز -اردبیل دادستان اردبیل گفت: رنج و سختی هایی که ایثارگران کشیده‌اند، از حد تصور خارج است و باید قدردان صبر و ایثارگری های آنان و خانواده هایشان باشیم.

 به گزارش خبرگزاری ایسنا جلال آفاقی یک مهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تأکید بر ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به زجرهایی که ایثارگران در جبهه های جنگ و در اسارت و در قبال دشمنان متجاوز متحمل شده اند اشاره کرد و افزود: شرایطی که ایثارگران در جبهه های جنگ تحمل کرده اند، خارج از حد تصور است و ما نمی توانیم قدردان صبر و ایثارگری های آنان و خانواده هایشان باشیم.

دادستان مرکز استان اردبیل ضرورت تکریم قشر ایثارگر در جامعه و در سیستم اداری کشور را یادآور شد و با تأکید بر اجرای دقیق و صحیح قانون جامع ایثارگران، گفت: هرگونه ترک فعل در اجرای این قانون موجب تعقیب قضایی خواهد بود.

 آفاقی با اظهار اینکه ایثارگران به عنوان دلسوزان انقلاب و نظام شایسته ترین قشر برای اجرای حق و عدل و مقابله با ظلم و بی عدالتی هستند، ادامه داد: از کارکنان ایثارگر دستگاه های مختلف می خواهیم در جهت کاهش مشکلات مردم، مدیران کشور را یاری نمایند.

این مقام قضایی با تعبیر از ایثارگران به پل های انتقال فرهنگ استقامت از میادین جنگ به شهرها، تصریح کرد: مدیران بخش های مختلف به تکریم ایثارگران و تلاش در جهت ترویج فرهگ ایثار در جامعه کوشا باشند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi