شناسه خبر : 103854
یکشنبه 02 مهر 1402 , 17:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برخلاف چارچوب‌های قانونی

هیچ مقامی حق محروم کردن ایثارگران از خدمات را ندارد

خارج از چارچوب های تعیین شده نه شما و نه هیچ شخص و مقامی حق محروم کردن ایثارگران از خدمات را ندارد و در صورت بروز خسارات مادی، معنوی و جسمی، به ویژه در امور درمانی به این افراد به واسطه محرومیت خلاف قانون و ضوابط...

فاش نیوز - آقای قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برابر ماده ۱۳ آیین نامه تعیین و احراز مصادیق عملی «شهید، در حکم شهید و سایر مصادیق ایثارگری (مفقودالاثر، جانباز، آزاده و اسیر چنانچه فردی از مشمولان این آیین‌نامه براساس رأی قطعی مراجع قضایی دارای فساد اخلاقی یا سابقه ارتکاب جرم بر ضد امنیت ملی تشخیص داده شود، از شمول ایثارگری خارج می‌شود».

همچنین برابر ماده۹۱ قانون برنامه ششم توسعه، محکومیت مؤثر کیفری در جرائم امنیتی موضوع فصل اول کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات های بازدارنده) مصوب ۱۳۷۵/۳/۲ موجب محرومیت از امتیازهای مقرر در این بخش می‌شود.

رئیس محترم بنیاد، خارج از چارچوب های تعیین شده نه شما و نه هیچ شخص و مقامی حق محروم کردن ایثارگران از خدمات را ندارد و در صورت بروز خسارات مادی، معنوی و جسمی، به ویژه در امور درمانی به این افراد به واسطه محرومیت خلاف قانون و ضوابط توسط شما، در برابر این تصمیم مسئول بوده و مشمول مجازات خواهید بود.

شاید در شیوه، روش و مصداق مطالبه‌گری و افکار و اندیشه های آقای رضا شرفخانی با او موافق نباشیم، ولی تا زمانی که ایشان برابر قانون، جانباز است، این برخوردهای خلاف قانون هیچ توجیهی ندارد و مصداق بارز ظلم و ستم است که توسط شما یا با موافقت شما در حال انجام است.

تشکل های ایثارگری بدون در نظر گرفتن این که ایثارگر محروم از خدمات بر خلاف قانونی، چه کسی‌ست، باید از طریق مراجع قانونی و قضایی این تضییع حق را پیگیری نمایند؛ که اگر در برابر آن احساس مسئولیت نکنند روزی نوبت خودشان خواهد رسید.

اینستاگرام
ااقای قاضی زاده خدا ازت نگذرد که چه خیانتی داری به جانبازان می کنی من همیشه بعدا ازمرگ بر امریکا واسرائیل ومنافقین برای تو لعن ونفرین می فرستم خدا رسوایت کند وابرویت را ببره
این حکم قضایی به جناب قاضی زاده تذکر داده... اما سئوال اینجاست؟ که جناب قاضی زاده مثلا دارد چه کسی را
تهدید میکند؟ که از شمول جانبازی خارج میشود؟ فک کنم
ایشان دارد از سلاح " تهدید علیه امنیت ملی " که هیچ معنا ومفهومی ندارد؛ استفاده میکند.این اقا هنوز خیلی بچه است. فکر کنم هنوز به سن بلوغ نرسیده. و بلد نیست حرف بزند.
باسلام بنیادشهید وامورایثارگران یک نهاد حمایتی و فرهنگی است وظایف و سیاست های آن توسط امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری مدظله العالی مشخص شده و باید در همین چهارچوب انجام وظیفه نماید نه اینکه وارد درگیری وتقابل با خود جامعه هدف شود . اگر توان خدمت رسانی مطلوب ندارد، میتواند از ظرفیت خود ایثارگران استفاده کند مثل سندیکاهای کارگری یا تشکل های ایثارگری که برای حمایت از این عزیزان تشکیل شده اند ایضا فراکسیون ایثارگران مجلس هم میتوانند کارگشا باشند . اینکه بنیاد مشکل درست کند برای جانباز باید گفت تف سربالاست .اوحدی کجایی دقیقا کجایی ...
قاضی زاده هاشمی خیلی شکر میخورد با جد بزرگش این زیادی هارا میخورد با نوکرانش در کرمان سیرجان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi