شناسه خبر : 103873
دوشنبه 03 مهر 1402 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام بر دستان مردم اصفهان+فیلم

فاش نیوز - در سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام مردم شهیدپرور اصفهان پیکر مطهر یک شهید گمنام را در این شهر تشییع کردند.

تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام بر دستان مردم اصفهان+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امروز و در سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام مردم انقلابی، متدین و شهیدپرور اصفهان پیکر مطهر یکی دیگر از شهدای گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس را از میدان قدس تا امامزاده شاه میرحمزه(ع) در چهارراه عسکریه این شهر تشییع کردند.

در این مراسم که قشرهای مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان و جمعی از خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران و هیات‌های مذهبی و مسؤولان استان نیز حضور داشتند مردم شهیدپرور اصفهان پیکر مطهر شهید گمنام را با شکوه خاصی در خیابان سروش این شهر بر دستان خود بدرقه و تشییع کردند.

مردم شهیدپرور اصفهان در سومین روز از هفته دفاع مقدس در حالی پیکر این شهید گمنام را باشکوه تشییع کردند که همچون دوران دفاع مقدس با غیرت و صلابت در صحنه بوده و هستند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام و شهیدان حمایت می‌کنند.

پیکر مطهر این شهید گمنام پس از عزاداری مردم در امامزاده شاه میرحمزه(ع) به مناسبت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام در موقوفه جدید این امامزاده به خاک سپرده شد.

 


مردم متدین، انقلابی، همیشه در صحنه و شهیدپرور اصفهان امروز با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم تشییع باشکوه شهید گمنام نشان دادند که همچنان تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi