شناسه خبر : 103890
دوشنبه 03 مهر 1402 , 17:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلس کلیات لایحه برنامه هفتم را تصویب کرد

به طور کلی ماهیت لایحه برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق تغییرات اساسی روبرو شده است به شکلی که حجم احکام دولت در مجلس ۳ برابر شده است....

فاش نیوز - مجلس شورای اسلامی از امروز بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور برای پنجسال آینده را آغاز کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، نمایندگان ملت در نخستین گام با 131رای موافق، 81 رای مخالف و 5 رای ممتنع از 227 نفر از نمایندگان حاضر با تصویب کلیات لایجه برنامه هفتم توسعه کار بررسی آن را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز کردند.

برنامه هفتم توسعه در شهریور ماه به تصویب کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی رسید و نمایندگان ملت علاوه بر مواد، احکام و تبصره های ارائه شده از سوی دولت، اصلاحاتی در آن انجام دادند.

لایحه برنامه هفتم با 118 ماده مشتمل بر 726 حکم در 28 خرداد از سوی دولت به مجلس ارائه شد که در مجموع در کمیسیون تلفیق 106 حکم حذف، 242 حکم اصلاح، 377 حکم بدون تغییر و 991 حکم جدید در قالب مواد مختلف الحاق شد.

بر اساس این گزارش، به طور کلی ماهیت لایحه برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق تغییرات اساسی روبرو شده است به شکلی که حجم احکام دولت در مجلس 3 برابر شده است.

به همین دلیل در کمیسیون تلفیق 106 حکم حذف، 243حکم اصلاح، 377 حکم بدون تغییر و 991 حکم جدید دز قالب موار مختلف الحااق شد.

بر اساس این گزارش، مصوبات ایثارگران در ماده 31 تحت عنوان فصل 6 "تامین اجتماعی، سیاست‌ های حمایتی و توزیع عادلانه درآمد در لایجه برنامه هفتم از سوی کمیسیون تلفیق مجلس به صورت رسمی و نهایی منتشر شده است.

 

معرفی

اینستاگرام
نظر تلفیق، نظر شخصی خودشان است و مناسب با حال عده قلیلی تهیه شده و ارتباطی با خواسته های ایثارگران ندارد
بازهم باگذشت35سال ازپایان جنگ هنوز برای خدمات دهی اولویت به رزمندگان زیر 6ماه سابقه داوطلبانه نرسیده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi