شناسه خبر : 103941
چهارشنبه 05 مهر 1402 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهدای نیروی پدافند هوایی ارتش در تهران

فاش نیوز - یادواره شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای نیروی پدافند هوایی ارتش در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۶۱۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 26September 2023
 

برگزاری یادواره شهدای نیروی پدافند هوایی ارتش در تهرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید جانمراد موسوی» معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی از برگزاری یادواره شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای نیروی پدافند هوایی ارتش، ایثارگران و قدردانی از خانواده معظم آنان در تهران در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی زمان برگزاری این یادواره را ۶ مهر اعلام کرد و اظهار داشت: این مراسم معنوی در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار خواهد شد که این یادواره شهدا، در ذیل کنگره شهدای پایتخت قرار دارد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطر نشان کرد: حجت‌الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش و جمعی از مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری از جمله مهمانان این برنامه هستند.

وی با بیان اینکه در این یاواره، ۱۰۸ خانواده شهید به مراسم دعوت شدند و تجلیل خواهند شد، یادآور شد: امید است با برگزاری یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش در استان تهران، ضمن معرفی این بزرگواران، گوشه‌ای از خودگذشتگی‌ها و جان‌فشانی‌های آنان را برای عموم مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی بویژه جوانان و آینده‌سازان این مرز و بوم ترسیم کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi