شناسه خبر : 103949
چهارشنبه 05 مهر 1402 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انیمیشن «بی‌پلاک» با محوریت شهید ابراهیم هادی رونمایی می‌شود

فاش نیوز - دیانتی از رونمایی انیمیشن «بی‌پلاک» با محوریت مجاهدت‌های شهید ابراهیم هادی در گلزار شهدای تهران خبر داد.

کد خبر: ۶۱۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۲ - 27September 2023
 

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انمیشن سینمایی «بی‌پلاک» با محوریت مجاهدت‌های شهید ابراهیم هادی، پنج‌شنبه ششم مهرماه در قطعه ۲۶ گلزار شهدای تهران در جوار یادمان این شهید سرافراز با حضور عوامل فیلم رونمایی خواهد شد.

فیلم پویانمایی «بی پلاک»، یک فیلم جنگی و اکشن است که با تکنیک سه بعدی رایانه‌ای به تهیه‌کنندگی «اسداله دیانتی» و کارگردانی «اسماعیل یوسفی» در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این تله فیلم بلند که به سفارش مرکز پویانمایی صبا توسط استودیو انیمیشن رضوان برای رده سنی نوجوان و عام تولید شده، تدوین سینمایی از فصل چهارم مجموعه «سلام بر ابراهیم» است.

بی پلاک، با موضوع دفاع مقدس، سبک زندگی شهید ابراهیم هادی ملقب به علمدار کمیل و همسنگران سلحشور وی و دلاورمردان عرصه جنگ را در جبهه غرب و جنوب به تصویر می‌کشد و فرهنگ ایثار و شهادت را در رخداد‌های کانال کمیل تا لحظه شهادت این مرد بزرگ به نمایش می‌گذارد...

مجموعه سلام بر ابراهیم، بر اساس کتابی که درباره شهید ابراهیم هادی به رشته تحریر درآمده، با هماهنگی خانواده این شهید در چهار فصل حال ساخت است که تاکنون فقط تولید فصل چهارم آن مطابق با سفارش مرکز پویانمایی صبا به اتمام رسیده است. از دیگر عوامل این پروژه می‌توان به آرمین رهبر، آهنگساز این مجموعه و افشین زی نوری سرپرست دوبلاژ اشاره کرد.

انیمیشن «بی‌پلاک» با محوریت شهید ابراهیم هادی رونمایی می‌شود

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi