شناسه خبر : 103958
چهارشنبه 05 مهر 1402 , 16:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتابی که غلامعلی حداد عادل برای برادر شهیدش نوشته فردا رونمایی می شود

فاش نیوز - مراسم رونمایی از کتاب «در فاصله دو بوسه» شرح زندگی و شهادت مهندس مجید حدادعادل همزمان با چهل و دومین سالروز شهادت وی پنجشنبه 6 مهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتاب «در فاصله دو بوسه» شرح زندگی و شهادت مهندس مجید حدادعادل همزمان با چهل و دومین سالروز شهادت وی روز پنجشنبه هفته جاری (ششم مهرماه) برگزار خواهد شد.

این کتاب که به قلم غلامعلی حدادعادل (برادر شهید) به رشته تحریر درآمده، دوران تولد و تحصیل و ازدواج تا سربازی این شهید را روایت می کند و پس از بیان جزییاتی از مسؤولیت های وی پس از پیروزی انقلاب در رادیو، دفاع مقدس و استانداری کردستان، نحوه شهادت مهندس مجید حدادعادل را به تفصیل برای مخاطب تشریح می کند.

کتاب «در فاصله دو بوسه» در 14 بخش و 566 صفحه به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده و آیین رونمایی آن از ساعت 19 تا 21 پنجشنبه 6 مهرماه با سخنرانی سردارسرلشکر رحیم صفوی و غلامعلی حدادعادل در محل تالار سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی به نشانی تقاطع خیابان سمیه و حافظ برگزار می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi