شناسه خبر : 103984
جمعه 07 مهر 1402 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دل ایثارگران هم قطعا از این دست اقدام‌ها شاد خواهد شد

برکات دستگیری پسران یک مقام ارشد قوه قضائیه

قوه قضاییه نه تنها نباید سرش به زیر باشد، بلکه باید افتخار هم بکند که حتی با فرزند معاون اولش هم شوخی ندارد...

فاش نیوز - بالاخره کار خوب قوه قضاییه دیر انجام شد. بازداشت پسران یک مقام ارشد قوه قضاییه افتخار دستگاه های امنیتی کشور است. مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه تیر خلاصی زد به ادامه شایعات، وقتی خود قوه لاپوشی می کرد.
دل ایثارگران هم قطعا از این دست اقدام ها شاد خواهد شد. این نه تنها مایه ننگ نیست، بلکه مایه عزت دستگاه قضاست. این یعنی چاقو لازم باشد، دسته خود را هم می برد تا سر بی‌گناه را نبرد.

قوه قضاییه نه تنها نباید سرش به زیر باشد، بلکه باید افتخار هم بکند که حتی با فرزند مقام ارشد خودش هم شوخی ندارد. اگر چه شرعا و قانونا شخص پدر مستقیم نمی تواند در جرایم فرزند شریک باشد، ولی قطعا اگر او فرزند این پدر نبود هم نمی توانست اینقدر جلو برود.

نکته دوم این که اعلام خبر بازداشت دال بر محاکمه نهایی نیست و جریان محاکمه و صدور حکم نهایی که حتی گاهی منجر به برائت می شود، خیلی زمان‌بر است و این هم بر قدرت دستگاه قضا و نمایش زیرساخت های حقوق بشری آن برای حفظ حقوق متهمین و مجرمین می افزاید.

متهم باید در نهایت دقت و ظرافت و البته سرعت، همراه با متانت، مورد تحقیق قرار گیرد. جامعه ایثارگران هم افتخار می کند که در نظام اسلامی از فرزند آقای هاشمی تا برادر روحانی و فرزند معاون اول قوه قضائیه، کسی حاشیه امن ندارد و نخواهد داشت.
فراموش نکنیم در ماجرای شهرام جزایری، شبانه و فی الفور حتی رییس مجتمع ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی هم عزل شد.

افراد مجرم و وقوع جرم در هر جامعه ای کم و بیش هست و مهم این است که جامعه و دستگاه های حاکمیتی به ارتکاب آن حساس باشند و در صدد و مترصد برخورد با آن باشند.

البته نهادهای رسانه ای و امنیتی نظام، خصوصا قوه قضائیه باید دقت کنند آنقدر در اطلاع‌رسانی دیر عمل نکنند که دشمن شیپورچی چیزی شود که افتخار ما باید باشد. دشمن شیپور را از دهان گشادش می دمد.

اینستاگرام
طرف کیست
یادم اومد
پسر مقام ارشد قوه غذاییه
نام پدر
پدر پسر مقام ارشد قوه غذاییه
افتادددددد
پدر پسر شجاع
خواهشمندیم به قضات واحکام صادر ه آنها نظارت شود فساد و حق کشی در دادگاه ها بیداد می کند
سلام، دستگیری و محاکمه مفسدان در جایگاه و مقام حتی جگر گوشه و فرزند مقام ارشد جمهوری اسلامی خواست چندین ساله مردم است تا مبارزه با مفاسد محدود به بخش خصوصی نباشد و در حکومت نیز وجود داشته باشد لذا آنچه مصونیت قضایی یا ملاحظات سیاسی گفته شده علتی بود تا مسئولان و نزدیکان ایشان هرگز محاکمه نشوند بنابراین برای قدم اول مناسب است لیکن نباید هزاران میلیارد فساد را با جریمه اندک لاپوشانی کنند زیرا تاثیر مجازاتی که با جرم تناسب نداشته باشد بمراتب بدتر از مصونیت قضایی و ملاحظات سیاسی میباشد.
نکاتی وجود دارد که همیشه در اذهان مردم سوال برانگیز شده برای مثال در مناسبت های جشن مذهبی و دینی تعدادی مجرم که در دادگاه براساس قوانین و شرع مقدس محکوم شدند را آزاد میکنند یا در مناسبت های عزاداری دینی و مذهبی مراکز فرهنگی همچون موزه ها و سینماها را تعطیل میکنند که ظاهرا باید معکوس عمل شود یعنی برای مجرمانی که براساس قانون و شرع مقدس محکوم شدند رافت نباشد تا بر احکام قانونی و شرعی تاکید گردد یا در ایام عزاداری میبایست مراکز فرهنگی بیشتر فعال شوند.
عقل سلیم هم تایید میکند تا حکم قانون و شرع تقویت و صحت داشته باشد و هیچ مقامی نتواند احکام قانونی و شرعی را بشکند یا تعطیل کند از سوی دیگر گسترش و تاکید بر احیا و زنده نگهداشتن سیره انبیا و معصومین (ع) با هویت و فرهنگ جامعه میبایست بطور جمعی در مراکز فرهنگی انجام شود لیکن در این ایام مراکز فرهنگی تعطیل میشوند.
سلام خدا کند تمام ادارها را پاکسازی کنند درب هر اداره نگهبانی یه نظر سنجی بکنند آیا کسی در این اداره پول میگیرد یا نه آنوقت تازه متوجه میشوید چه خبر است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi