شناسه خبر : 104006
دوشنبه 10 مهر 1402 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارکنان شبکه بهداشت و درمان فارسان به عیادت والدین شهدا رفتند

خانواده شهیدان سردار شهید داریوش مالکی و برادر والامقامشان پاسدار شهید اسفندیار مالکی - که پدر و مادرشان در قیدحیات هستند. خانواده شهیدان پاسدار شهیدحجت الله مطعلبی و روحانی شهید ...

فاش نیوز - در هفته دفاع مقدس سرکشی به خانواده شهیدان که بدون هیچ چشمداشتی تا نهایت اهدای جانشان برای اقتدار و امنیت میهن اسلامی پیش رفتند بر هر ایرانی باغیرت واجب است.

هفته دفاع مقدس مزین به نام و یاد مردانی از جنس نور و عشقبازانی از جنس ایثار و شهادت است. آنانی که بدون هیچ چشمداشتی تا نهایت اهدای جان برای اقتدار و امنیت میهن اسلامی رفتند و ماندگار شدند و سرکشی از خانواده شهدا بر هر ایرانی باغیرت واجب است.

در این راستا و برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با حضور دکتر حسین رحیمی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان و پیشنهاد ایشان مبنی بر سرکشی و بازدید از خانواده معزز شهدا، با هماهنگی سپاه پاسداران شهرستان - که همیشه از پیشقدمان تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران است چهارخانواده شهید را انتخاب کردیم.

خانواده شهیدان سردار شهید داریوش مالکی و برادر والامقامشان پاسدار شهید اسفندیار مالکی - که پدر و مادرشان در قیدحیات هستند. خانواده شهیدان پاسدار شهیدحجت الله مطعلبی و روحانی شهید صولت مطعلبی -که مادر مکرمه شان در قید حیات هستند.

 خانواده پاسدار شهید داود امیری -که پدر و مادر در قید حیات هستند و خانواده پاسدار شهید قدرت الله محمدی که پدر معززشان در قید حیات است جزو خانواده هایی بودند که افتخار شرفیابی به محضرشان را پیدا کردیم که این دیدار صمیمانه با استقبال خانواده های عزیز مواجه شد.

همچنین پدران و مادران شهیدان ضمن خوشحالی از اینکه یاد و خاطره شهیدان همچنان زنده نگه داشته شده  است ما را مشمول عنایات خود قراردادند. 

در این بازدید پدر شهیدان مالکی - که دچار بیماری است- توسط دکتر رحیمی مورد معاینه قرار گرفت و داروی مورد نیازش تجویز شد. همچنین مادر شهیدان مطعلبی نیز - که قادر به راه رفتن نبود و مدتی است از درد زانوهایش توان راه رفتن را ندارد-  معاینه شد و سفارش های لازم به فرزندان این اسطوره تقوی ارایه گردید.

خانواده شهیدان مطعلبی - که زندگی ننه طلعت، مادر شهیدان توسط نویسنده ایثارگر که خواهر پورواجد و همسر شهید می باشند، به روایت قلم کشیده شده است - زندگی این مادر محترمه سراسر زحمات و تلاش برای پیشبرد یک زندگی معنوی بوده است و امروز تبعات آن زحمات و تلاش ها منجر به از کار افتادن ۸۵ درصد از زانوهایش شده است.

هر چند که پدران و مادران شهدا - که بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری ولی نعمتان این سرزمین هستند-  را باید قدر دانست.

دکترحسین رحیمی -که یک جوان انقلابی ومومن است و هدفش در همین راستا است- و مهندس حافظ امینی، معاون درمان شبکه بهداشت شهرستان فارسان نیز ضمن تلاش های بی وقفه در جهت بهداشت و سلامت مردم با تاکید بر تکریم خانواده ها و به خصوص والدین شهدا در این دیدارها مشمول دعای خیر والدین معزز شهدا شدند.

این سرکشی  و تکریم می تواند الگوی خوبی از حضور سرپرست و معاونت و کارکنان شبکه بهداشت در هفته دفاع مقدس از خانواده شهدا باشد و نشانگر قدردانی مسئولان از ایثارگران است.

در این دیدارها، هدیه ای به رسم یادبود تقدیم والدین شهدا شد و دست‌نوشته و خاطرات شهدای عزیزی که توسط رضا امیریان فارسانی در پایگاه خبری فاش نیوز منتشر شده بود تقدیم خانواده های معزز شهدا شد.

امید است که مسئولان محترم از این نوع اقدام الگو برداری نموده و به خصوص در این ایام که همه خانواده محترم شهدا چشمشان به در دوخته شده است- ایثارگران را مورد تکریم قرار دهند. چرا که بنابر فرمایش رهبرمعظم انقلاب، کار برای شهدا کمتر از شهادت نیست.

|| رضـاامیریان فـارسانــی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi